  • 1. Data: 2021-03-25 12:48:04
    Temat: Listwa zasilająca master/slave - Acar Eco Plus - prąd załączający (a może coś innego)?
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    Witam.

    Szukam do komputera listwy zasilającej typu master/slave, która po
    wyłączeniu komputera rozłaczała mi zasilanie na zaasilacz wzmacniacza
    audio, monitor (stary Eizo o sporym poborze prądu na czuwaniu) itp.
    Acar Eco Plus wygląda dobrze ze względu na to, że ma również gniazda
    niezależne gdzie mogę podpiąć sobie lampkę na biurku czy ładowarkę do
    telefonu.

    Niestety nie mogę znaleźć jaki jest prąd załączający. Czy zasilacz w
    standby nie ma za dużego prądu.

    Może inne firmy polecicie o podobnej funkcjonalności które nie boją się
    podać takich podstawowych danych?

    Są może podwójne takie? Potrzebuję aby jak włączy się amplituner włączył
    się Subwoofer.

    --
    Irokez

  • 2. Data: 2021-03-25 20:08:47
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 25 Mar 2021 12:48:04 +0100, Irokez napisał(a):

> [...]
    > podać takich podstawowych danych?
    >
    > Są może podwójne takie? Potrzebuję aby jak włączy się amplituner włączył

    Acar jest programowalny, więc technicznie nie ma jak podać prądu
    załączającego.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam