  • 1. Data: 2022-09-18 17:21:54
    Temat: Logitech MK270
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Mam taki nowy zestaw. Odbiornik (nie unify) został zgubiony.

    Spróbowałem sparować go z moim odbiornikiem od takiej samej MK270.
    Mysz M185 sparowała się za pierwszym razem. Klawiatura K270 nie chce
    się sparować za żadne skarby. Time out. Nie znaleziono urządzenia.

    Udała sie wam ta sztuka?

    https://support.logi.com/hc/en-ch/articles/360025141
    574

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 2. Data: 2022-09-18 17:50:56
    Temat: Re: Logitech MK270
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:XnsAF16B0A578F9DPanElektronik@127.0.0.1>
    user PiteR pisze tak:

> [...]
    > Mysz M185 sparowała się za pierwszym razem. Klawiatura K270 nie chce
    > się sparować za żadne skarby. Time out. Nie znaleziono urządzenia.

    Dobra juz wiem co trzeba zrobić.

    Ma byc tylko jeden odbiornik wetknięty do kompa w czasie parowania.
    Lepiej powyłączać inne klawiatury. Jak nie maja wyłącznika wyjąc na
    chwile baterię. Trzeba powyciagać z portów USB3.0 wszystkie pendrajwy,
    dyski USB bo zakłócają. Trzeba popstrykać kilka razy ON OFF i
    ponaciskac klawisze aż załapie sparowanie.

    Czy stara klawiatura dawca odbiornika traci sparowanie
    nie wiem ale sie dowiem ;)

    https://www.youtube.com/watch?v=5329lV2bYHc