  • 1. Data: 2022-09-16 15:24:51
    Temat: Drukarki HP+ (wymagajacego połączenia online)
    Od: "ggs" <ggs_@_konto.pl>

    Czy ktoś ma pomysł jak obejść ten debilny nowy trend (a jakże tylko dla dobra
    uzytkownika)?

    Została zakupiona drukarka i okazuje się że wyposażona w mechanizm zmuszający do
    podłączenia online , inaczej nie drukuje...

  • 2. Data: 2022-09-16 15:44:05
    Temat: Re: Drukarki HP+ (wymagajacego połączenia online)
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 16.09.2022 o 15:24, ggs pisze:
> [...]
    >
    > Została zakupiona drukarka i okazuje się że wyposażona w mechanizm zmuszający do
    podłączenia online , inaczej nie drukuje...

    najlepiej zwrócić i wybrać normalnego producenta

  • 3. Data: 2022-09-17 02:13:39
    Temat: Re: Drukarki HP+ (wymagajacego po??czenia online)
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2022-09-16 o 15:24, ggs pisze:
> [...]
    >
    > Została zakupiona drukarka i okazuje się że wyposażona w mechanizm zmuszający do
    podłączenia online , inaczej nie drukuje...

    Jak sobie ustawiłeś przy instalacji programu tak masz.

    --
    animka

  • 4. Data: 2022-09-17 02:15:29
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2022-09-16 o 15:44, m4rkiz pisze:

    > najlepiej zwrócić i wybrać normalnego producenta

    HP to był dobry producent (chyba już nieistnieje?)

    --
    animka

  • 5. Data: 2022-09-18 15:15:36
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:6324792c$0$472$65785112@news.neostrada.pl>
    user ggs pisze tak:

    > Została zakupiona drukarka i okazuje się że wyposażona w mechanizm
    > zmuszający do podłączenia online , inaczej nie drukuje...

    powiedz, że żartujesz :)
    kupiłem w zeszłym roku HP LaserJet 107w i tego nie mam.

    Może coś sknocone przy pierwszym włączeniu. Na wszystkie pytania
    odpowiadamy nie nie nie i nie. Nie może być tak że bez netu drukarka
    jest mebelkiem tylko.

    https://www.amazon.co.uk/HP-4ZB78A-B19-Laser-107w/dp
    /B07S61ZJCS

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 6. Data: 2022-09-18 15:18:46
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:tg1uj5$6qa$3$m4rkiz@news.chmurka.net>
    user m4rkiz pisze tak:

    > najlepiej zwrócić i wybrać normalnego producenta

    ale którego? Samsung juz nie robi drukarek.
    Pozostaje kupić drukarkę HP który kupił ten dział od Samsunga.

  • 7. Data: 2022-09-19 07:28:59
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 18.09.2022 o 15:18, PiteR pisze:

    > ale którego? Samsung juz nie robi drukarek.

    jest jeszcze brother, canon, epson, xerox, lexmark

    jak się nie głosuje portfelem to potem ma się problemy

  • 8. Data: 2022-09-19 15:53:48
    Od: "ggs" <ggs_@_konto.pl>

    "PiteR" <e...@f...pl> wrote in message
    > in <news:6324792c$0$472$65785112@news.neostrada.pl>

    > powiedz, że żartujesz :)
    > kupiłem w zeszłym roku HP LaserJet 107w i tego nie mam.

    Ze 107 jeszcze nie było takiego featura

    > Może coś sknocone przy pierwszym włączeniu. Na wszystkie pytania
    > odpowiadamy nie nie nie i nie. Nie może być tak że bez netu drukarka
    > jest mebelkiem tylko.

    Wszystko dla naszego dobra :
    https://www.hp.com/pl-pl/printers/hp-plus.html

  • 9. Data: 2022-09-19 23:17:05
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:6328746c$0$6197$65785112@news.neostrada.pl>
    user ggs pisze tak:

    > Wszystko dla naszego dobra :
    > https://www.hp.com/pl-pl/printers/hp-plus.html

    oj

    "HP+ wymaga konta HP, polaczenia z Internetem"

    :/

    --
    Piter

    poczekaj kawalerze! cyganka powróży przyszłość
    waszego czołgu.

  • 10. Data: 2022-09-19 23:19:39
    Od: Szwambuł Trantiputl <t...@d...com>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 19 Sep 2022 22:17:05 +0100
    doszła do mnie wiadomość <X...@1...0.0.1>
    od PiteR <e...@f...pl> :
    >in <news:6328746c$0$6197$65785112@news.neostrada.pl>

    >oj
    >
    >"HP+ wymaga konta HP, polaczenia z Internetem"
    >
    >:/

    HP jeszcze istnieje? Myślałem, że zdechli w sposób naturalny we śnie
    bezboleśnie.
    Szwambuł Trantiputl
    --
    Pójdziesz Pleśniowy