  • 1. Data: 2014-01-25 22:01:40
    Temat: Lutownica Elwik, groty
    Od: Jawi <t...@p...com>

    Używa ktoś może stacji Elwika?
    Groty muszę wymienić, a na mieście u mnie do niej jakoś nie ma.
    Można dopasować coś od innych?

  • 2. Data: 2014-01-25 22:36:33
    Temat: Re: Lutownica Elwik, groty
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    On 25-01-2014 22:01, Jawi wrote:
    > Używa ktoś może stacji Elwika?
    > Groty muszę wymienić, a na mieście u mnie do niej jakoś nie ma.
    > Można dopasować coś od innych?

    Kup u PPUH Grot 7 Maciej Żubr
    http://sp-hm.pl/thread-1119.html
    Starszy gość, nie używa internetu. Dzwonić po 12.
    Zamówienie minimum za 100zł.
    K.

  • 3. Data: 2014-01-25 23:03:44
    Od: Artur Miller <n...@m...com>

    On Sat, 2014-01-25 at 22:01 +0100, Jawi wrote:
    > Używa ktoś może stacji Elwika?
    > Groty muszę wymienić, a na mieście u mnie do niej jakoś nie ma.
    > Można dopasować coś od innych?

    uzywałem. odzyskałem trafo z zasilacza, reszta recykling. bo grotów nie
    było. Do Solomona są :)

    @

  • 4. Data: 2014-01-25 23:16:19
    Od: Jawi <t...@p...com>

    W dniu 2014-01-25 23:03, Artur Miller pisze:

    > uzywałem. odzyskałem trafo z zasilacza, reszta recykling. bo grotów nie
    > było. Do Solomona są :)
    ogólnie są, ale zamawiać przez neta tylko mozna bo lokalnie nie ma :)
    Ale od Salomona nie pasują?

  • 5. Data: 2014-01-26 15:41:03
    Od: Artur Miller <n...@m...com>

    On Sat, 2014-01-25 at 23:16 +0100, Jawi wrote:

    > ogólnie są, ale zamawiać przez neta tylko mozna bo lokalnie nie ma :)
    > Ale od Salomona nie pasują?

    no nie, do Elwika nie pasują.

    @

  • 6. Data: 2014-01-26 16:16:53
    Od: Jawi <t...@p...com>

    W dniu 2014-01-26 15:41, Artur Miller pisze:
    >>> uzywałem. odzyskałem trafo z zasilacza, reszta recykling. bo grotów nie

    domyślałem się, w necie nie mogłem znaleść takiego salomona co by do
    elwika grot pasował, źle zrozumiałem.
    jak tak patrzę po cenach, to nabieram przekonania, że zakup kolby
    salomona byłby tańszy niż zakup nowych grotów do tego elwika :)
    Groty elwika, są moim zdaniem jakieś mało trwałe, mam na myśli oryginalne.

  • 7. Data: 2014-01-26 17:31:36
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    > Groty elwika, są moim zdaniem jakieś mało trwałe, mam na myśli oryginalne.

    Dlatego zaproponowałem groty pana Żubra.
    K.

  • 8. Data: 2014-01-26 17:53:03
    Od: Jawi <t...@p...com>

    W dniu 2014-01-26 17:31, John Smith pisze:

    > Dlatego zaproponowałem groty pana Żubra.
    dzięki za info, czytałem bardzo dobre opinie o grotach wykonanych przez
    tego Pana

  • 9. Data: 2014-01-26 19:17:18
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jawi wrote:
    > Używa ktoś może stacji Elwika?
    > Groty muszę wymienić, a na mieście u mnie do niej jakoś nie ma.
    > Można dopasować coś od innych?

    ja używam

    http://www.sklep.monster.pl/

    tam kupiłem groty od ręki w sklepie, ale można i wysyłkowo.

  • 10. Data: 2014-01-26 23:08:51
    Od: Jawi <t...@p...com>

    W dniu 2014-01-26 19:17, Marek Dyjor pisze:
    > http://www.sklep.monster.pl/
    >
    > tam kupiłem groty od ręki w sklepie, ale można i wysyłkowo.
    o to taniej niż jak pamiętam w cyfronice, bo tam chyba znalazłem po 23pln