  • 1. Data: 2014-01-24 16:23:05
    Temat: tzw. prostownik z Lidla (z LCD)
    Od: a...@p...pl

    temat zawsze aktualny szczegolnie zima.

    w Lidlu z jakies 2 tyg. temu byly "ichnie" ladowarki do akumulatorow
    ale w nowej odslonie z wyswietlaczem LCD.

    Zbyt wielkiej roznicy to nie ma, bo funkcjonalnie to samo, ale zamiast
    diod trybow pracy inf. pojawia sie na LCD. Poza tym caly czas pokazuje
    napiecie akumulatora (na zaciskach przed ladowaniem lub w trakcie
    ladowania). Multimetr jest zbedny.

    Wg mnie wyswietlanie napiecia jest bardzo uzyteczna funkcjonalnoscia.
    Zobaczymy czy mikro switch od trybow pracy tez padnie jak w tych
    wczesniejszych??? (info z forum).

    --
    wlasnie testuje. Akumulator wg. ladowarki naladowany byl juz wczoraj i
    wylaczyl ladowanie i utrzymywal maly prad....(a napiecie bylo 13.1V).

    Normalnie bylo tak, ze ladowal wiekszym pradem az napiecie wzroslo do
    14.4V a potem wylaczyl i niby juz full. Ladowarka przelaczyla sie na
    ostni tryb....i malutkim pradem "dobija". Mam nadzieje, ze nie dobije
    akumulatora na AMEN. (:-)

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2014-03-02 16:18:35
    Temat: Re: tzw. prostownik z Lidla (z LCD)
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    Uzytkownik wrote:
> [...]
    > diod trybow pracy inf. pojawia sie na LCD. Poza tym caly czas pokazuje
    > napiecie akumulatora (na zaciskach przed ladowaniem lub w trakcie

    Pokazuje napiecie z kompensacja spadku na przewodach ;)?

    > Wg mnie wyswietlanie napiecia jest bardzo uzyteczna funkcjonalnoscia.
    > Zobaczymy czy mikro switch od trybow pracy tez padnie jak w tych
    > wczesniejszych??? (info z forum).

    Mam wczesna ale pracowala z 5-10x, to sie nie zepsul. W tym roku radio
    rozladowalo tak ze silnik nie trybil, pomoglo i mozna spokojnie zostawic pod
    maska (ukryc) i nie ugotuje nic.

> [...]
    > 14.4V a potem wylaczyl i niby juz full. Ladowarka przelaczyla sie na
    > ostni tryb....i malutkim pradem "dobija". Mam nadzieje, ze nie dobije

    Wiec to to samo SPRAWDZONE i bezpieczne urzadzenie +LCD tak?

    http://fanlidla.pl/gazetka/2014.01.13.moda.meska.sam
    ochod/14206,Samochodowy,prostownik,procesorowy,z,wys
    wietlaczem,napiecia

    Ta stara bez LCD miala jedna wade - gdy podczas ladowania byl zanik napiecia to
    wracala do tryby standbu (czyli ci co laduja stale np akumulator w przyczepie
    tak by byl stale gotowy to na pewno przez dluzszy okres czasu zalicza pad pradu
    i podladowywanie sie zakonczy bez interwencji).

    LCD fajna sprawa, jak ktos ma to i zdjecia ze srodka to poprosze :)