  • 1. Data: 2009-02-08 17:20:56
    Temat: MSI U100X -co sadzicie?
    Od: "Karina" <m...@o...pl>

    Hej! Mam ograniczoną kasę i stać mnie na: MSI U100X z 10" i Linuxem (można kupić
    za ok. 1 tys). Co sądzicie w ogóle o MSI? Bo nie wiem co to za marka i czy w
    ogóle kiedyś można wgrać do tego WinXP? Pozdrowionka!

  • 2. Data: 2009-02-08 19:26:01
    Temat: Re: MSI U100X -co sadzicie?
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Karina" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > za ok. 1 tys). Co sądzicie w ogóle o MSI? Bo nie wiem co to za marka i czy
    > ogóle kiedyś można wgrać do tego WinXP? Pozdrowionka!

    2 dni wcześniej wątek na temat podobny

  • 3. Data: 2009-02-10 15:38:07
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Karina wrote:

    > Hej! Mam ograniczoną kasę i stać mnie na: MSI U100X z 10" i Linuxem
    > (można kupić za ok. 1 tys). Co sądzicie w ogóle o MSI? Bo nie wiem co
    > to za marka i czy w ogóle kiedyś można wgrać do tego WinXP?

    Kup Asusa EEE901 z XP. Mniejszy, zgrabniejszy, tanszy, a i na bateriach
    dłużej działa. Chyba ze potrzebujesz duzego dysku to nie kupuj 901 ;-)

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj