  • 1. Data: 2009-02-08 18:17:04
    Temat: W MediaMarkt uzywany laptop jako nowy
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    W MediaMarkt sprzedaja uzywany laptop po naprawie jako nowy
    i nawet nie zadali sobie trudu wyczyszczenia dysku:
    http://www.wyhacz.pl/Wyhacz/1,88542,6247936,_Nowy__n
    otebook_w_Media_Markt_z_danymi_poprzedniej.html

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2009-02-08 18:27:14
    Temat: Re: W MediaMarkt uzywany laptop jako nowy
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 08-02-2009 19:17, Marcin pisze:

    > W MediaMarkt sprzedaja uzywany laptop po naprawie jako nowy
    > i nawet nie zadali sobie trudu wyczyszczenia dysku:
    > http://www.wyhacz.pl/Wyhacz/1,88542,6247936,_Nowy__n
    otebook_w_Media_Markt_z_danymi_poprzedniej.html

    Wielkie mi mecyje... Ludzie, nauczcie się wreszcie że prawo zwrotu
    towaru do 7 dni bez podania przyczyn ma swoją drugą, ciemniejszą stronę.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 3. Data: 2009-02-08 18:32:40
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Wielkie mi mecyje... Ludzie, nauczcie się wreszcie że prawo zwrotu towaru
    > do 7 dni bez podania przyczyn ma swoją drugą, ciemniejszą stronę.

    hmmmm ale niektorzy sa jacys nieswiadomi:)
    kiedys chyba ktos tutaj na grupie klocil sie ze on napewno ma nowego
    notebooka z MM, a to ze jest profil na notebooku o nazwie "dorota" nic nie
    znaczy, napewno jest nie ruszany i oryginalnie zapakowany ..... :)

    --
    pzdr
    piotrek

  • 4. Data: 2009-02-08 18:49:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail Mich@l napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    otebook_w_Media_Ma

    > Wielkie mi mecyje... Ludzie, nauczcie się wreszcie że prawo zwrotu
    > towaru do 7 dni bez podania przyczyn ma swoją drugą, ciemniejszą
    > stronę.

    hmmm, mozesz przytoczyc to prawo?

    "Obdarowany mówi dziękuję,
    a w duchu myśli - jeleń!" Richard Fish

  • 5. Data: 2009-02-08 19:07:24
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Mich@l" <k...@t...cy> napisał w wiadomości

    otebook_w_Media_Markt_z_danymi_poprzedniej.html

    > Wielkie mi mecyje... Ludzie, nauczcie się wreszcie że prawo zwrotu towaru
    > do 7 dni bez podania przyczyn ma swoją drugą, ciemniejszą stronę.

    Warto zauważyć że takiego prawa nie ma ...

  • 6. Data: 2009-02-08 19:56:50
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Budzik pisze:

    > hmmm, mozesz przytoczyc to prawo?

    prawo? myślisz ze jak zwrócisz towar do 7 dni, to idzie do utylizacji?
    żart roku.

    ToMasz

  • 7. Data: 2009-02-08 19:57:28
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Mich@l wrote:

    otebook_w_Media_Markt_z_danymi_poprzedniej.html

    > Wielkie mi mecyje... Ludzie, nauczcie się wreszcie że prawo zwrotu
    > towaru do 7 dni bez podania przyczyn ma swoją drugą, ciemniejszą
    > stronę.

    Ciekawe dlaczego? Towar fabrycznie nowy to fabrycznie nowy, a taki po
    zwrocie to jest "refurbished". SPrzedawca oszykał klientke i koniec kropka.

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 8. Data: 2009-02-08 19:59:16
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    ToMasz wrote:

    > prawo? myślisz ze jak zwrócisz towar do 7 dni, to idzie do utylizacji?
    > żart roku.

    Jest sprzedawany z zaznaczeniem, że to był zwrot - proste.

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 9. Data: 2009-02-08 20:01:00
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > prawo? myślisz ze jak zwrócisz towar do 7 dni, to idzie do utylizacji?
    > żart roku.

    czytaj ze zrozumienieniem, kolega zauważył że nie ma prawa pozwalającego na
    zwrot zakupionego towaru do 7 dni

  • 10. Data: 2009-02-08 20:01:12
    Od: venioo <v...@p...fm>

    Mikolaj Tutak pisze:
    > Ciekawe dlaczego? Towar fabrycznie nowy to fabrycznie nowy, a taki po
    > zwrocie to jest "refurbished". SPrzedawca oszykał klientke i koniec kropka.

    "Refurbished" to jest po naprawie, a nie tylko zwrocony do sklepu "bo
    sie kolor nie podoba"

    --
    venioo
    Q6600 + 8GB DDR2 + 9800gt 1GB + 500GB Samsung