  • 1. Data: 2009-03-07 16:53:58
    Temat: Mala koleczna napedowe na pasek klinowy - gdzie?
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    Szukam koleczek napedowych na pasek klinowy.
    Srednica kolka 20-30mm, osi 6mm, cos jak:
    http://www.skiffy.com/docs/images/gebruiksvb/vrb024.
    gif

    Da sie takie kupic gdzies w kraju w detalu?
    Potrzebuje do dziesieciu sztuk...
    Najlepiej Krakow, ale wysylkowo tez moze byc.

    Pixels not found - Abort, Retry, Ignore?

  • 2. Data: 2009-03-07 17:00:23
    Temat: Re: Mala koleczna napedowe na pasek klinowy - gdzie?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 7 Mar 2009 17:53:58 +0100, Jakub Jewuła wrote:
    >Szukam koleczek napedowych na pasek klinowy.
    >Srednica kolka 20-30mm, osi 6mm, cos jak:
    >Da sie takie kupic gdzies w kraju w detalu?

    Czesci zamienne do maszyn do szycia.

    J.

  • 3. Data: 2009-03-07 17:31:27
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    J.F. wrote:

    > Czesci zamienne do maszyn do szycia.

    Z napedu? Nie ten rozmiar, dokladnosc etc.

    Nie napisalem tego - chodzi o pasek <> 2mm

  • 4. Data: 2009-03-07 20:13:46
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Skiffy jest w Polsce i wysyła.

    Robert

  • 5. Data: 2009-03-07 22:35:10
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

> [...]
    >
    > Da sie takie kupic gdzies w kraju w detalu?
    > Potrzebuje do dziesieciu sztuk...
    > Najlepiej Krakow, ale wysylkowo tez moze byc.

    Przejedź się jutro na giełdę komputerową na stoiska, gdzie mają części
    do gramofonów i magnetofonów szpulowych.

    zyga

  • 6. Data: 2009-03-07 22:38:49
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On 7 Mar, 17:31, "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> wrote:

    > Z napedu? Nie ten rozmiar, dokladnosc etc.
    >
    > Nie napisalem tego - chodzi o pasek <> 2mm

    Jal szukasz "mala koleczna" na "pasek klinowy", to i problemy się
    znajdą :-)
    Konrad

  • 7. Data: 2009-03-08 07:16:12
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    gif

    > Przejedź się jutro na giełdę komputerową na stoiska, gdzie mają części
    > do gramofonów i magnetofonów szpulowych.

    Bylem, nikt nie ma kolek.

  • 8. Data: 2009-03-08 10:36:09
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    gif

    > Bylem, nikt nie ma kolek.

    Kiedyś mieli.
    Pozostaje ci chyba tylko zlecenie dla tokarza, ale zapłacisz...

    zyga

  • 9. Data: 2009-03-08 10:39:18
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    gif

    > Kiedyś mieli.
    > Pozostaje ci chyba tylko zlecenie dla tokarza, ale zapłacisz...

    Niby mozna kupic w Skiffy, ale ja potrzebuje kilka rozmiarow,
    a tak sprzedaja workami ;)

    Mam spienione PCV 3mm, wiec chyba wytne koleczka
    i skleje kanapki po 3szt :)

  • 10. Data: 2009-03-08 15:21:36
    Od: Adampio <a...@o...pl>

    Jakub Jewuła pisze:
    > Mam spienione PCV 3mm, wiec chyba wytne koleczka
    > i skleje kanapki po 3szt :)

    A jak to ulozyskujesz?