  • 11. Data: 2009-03-08 16:18:56
    Temat: Re: Mala koleczna napedowe na pasek klinowy - gdzie?
    Od: "wt" <s...@p...onet.pl>

    > Da sie takie kupic gdzies w kraju w detalu?
    > Potrzebuje do dziesieciu sztuk...
    Tego pewnie nie ma co szukać, tylko zamówić. I tak będzie taniej niż jechach
    samochodem do sklepu. Poza tym będzie dokładnie takie jak trzeba. Ja nie mam
    takich problemów.

  • 12. Data: 2009-03-08 16:35:52
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > A jak to ulozyskujesz?

    Kolka beda zamocowane na osi (nagwintowany pret mosiezny
    6mm) dwoma nakretkami z podkladka. Nie beda sie wiec krecic
    na osi, tylko os wraz z kolkiem bedzie sie krecic w otworze
    w elemencie zrobionym z teflonu. Bedzie wiec luksusowo ;)

  • 13. Data: 2009-03-08 16:38:26
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    wt wrote:
    > Tego pewnie nie ma co szukać, tylko zamówić. I tak będzie taniej niż
    > jechach samochodem do sklepu. Poza tym będzie dokładnie takie jak
    > trzeba. Ja nie mam takich problemów.

    Sprawdz ceny - kolka w kilku rozmiarach beda kosztowac
    w Skiffy kilkaset zlotych.

    Ostatecznie zlece wyciecie kilku(nastu) srednic z PCV
    3mm na ploterze CNC i posklejam kanapki. Moze nie beda
    tak ladne jak fabryczne, krecic beda sie tak samo ;)

    Tym bardziej, ze inne elementy mechanizmu tez bede wycinal
    z PCV, wiec za jednym zamachem...

  • 14. Data: 2009-03-08 17:15:54
    Od: "wt" <s...@p...onet.pl>

    > Sprawdz ceny - kolka w kilku rozmiarach beda kosztowac
    > w Skiffy kilkaset zlotych.

    Ja to nie kupuję tylko sobie na tokarce sam robię potrzebne detale. Kilkaset
    to musi być przynajmniej 200, a to już całkiem przyzwoita cena, po 20 za
    takie małe kółko.

  • 15. Data: 2009-03-08 17:21:01
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

> [...]
    > tak ladne jak fabryczne, krecic beda sie tak samo ;)
    >
    > Tym bardziej, ze inne elementy mechanizmu tez bede wycinal

    Kup kawałki walków poliamidowych i zanieś z rysunkami do tokarza. Po co wyważać
    otwarte drzwi. Będzie taniej niż w tej firmie, będą takie jak potrzeba. Teraz
    małe firmy ślusarskie nie maja lekko. Częściej maszyny stoją niż pracują to i
    ceny są w miarę niskie. Jak myślisz ile bierze tokarz za godzinę pracy?.

  • 16. Data: 2009-03-08 18:07:30
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

> [...]
    > ceny są w miarę niskie. Jak myślisz ile bierze tokarz za godzinę pracy?.

    Ile?

    zyga

  • 17. Data: 2009-03-08 18:31:01
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > Ile?
    >
    > zyga
    To ja się pytam. Niech się dowie i napisze.

  • 18. Data: 2009-03-08 18:40:48
    Od: "wt" <s...@p...onet.pl>

    Można w przybliżeniu przyjąć 50, a to czy stoją czy pracują to nie ma
    większego znaczenia. Ceny już od dłuższego czasu są umiarkowane. Jak się nie
    zrobi tych kółek w godzinę to w dwie i to wszystko.

  • 19. Data: 2009-03-08 18:51:50
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > Można w przybliżeniu przyjąć 50, a to czy stoją czy pracują to nie ma
    > większego znaczenia. Ceny już od dłuższego czasu są umiarkowane. Jak się nie
    > zrobi tych kółek w godzinę to w dwie i to wszystko.

    I o o chodzi. 50-60 zl na godzinę to równowartość 6 paczek fajek. A młodzi
    kombinują jak koń pod gorę. Nic nie robią, szukają w internecie. Tylko że w
    internecie kupić nie można a jedynie pooglądać. Czego to ja nie widziałem w
    internecie. Jak przyszło do kupowania to nie mięli i wagon by sprowadzili. A
    tokarz, szlifierz, frezer bardzo często są za rogiem.

  • 20. Data: 2009-03-08 19:08:35
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > I o o chodzi. 50-60 zl na godzinę to równowartość 6 paczek fajek.

    Nie jestem "mlody" a w dodatku nie pale. Co teraz? ;)

    > młodzi kombinują jak koń pod gorę.
    > Nic nie robią, szukają w
    > internecie. Tylko że w internecie kupić nie można a jedynie pooglądać.

    I nie znam glodnego tokarza.
    Znam dobrego, ale temu nie bede dupy zawracal.