  • 1. Data: 2022-03-14 02:46:04
    Temat: Malinowa kamera waveshare
    Od: ptoki <s...@g...com>

    Heja.
    Dotychczas uzywalem tych standardowych kamerek robionych przez samo raspberry.
    I one mimo ze maja male obiektywy dosyc dobrze sobie radza w kazdym oswietleniu choc
    trzeba sobie samemu poustawiac co trzeba bo auto ekspozycja nie zawsze cisnie do maks
    tego co mozna.

    Tak wiec mailem i 1-10 sekundowe ekspozycje i nightpreview video i 90fps-owe
    filmiki.
    Tyle ze te kamerki maja tylko 60-70 stopni field of view.

    Wiec kupilem se taka waveshare 200stopniowa.
    I teraz pewien klops bo one nie do konca sa kompatybilne i niektorych parametrow nie
    lapia.

    Widzial ktos jakas talbelke/zestawienie mozliwosci tych kamerek spod pythonowej
    biblioteki picamera?
    (https://picamera.readthedocs.io/en/release-1.13/api
    _camera.html#picamera)

    Zaoszczedzilo by mi to szperania i pprob.

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2022-03-21 03:27:14
    Temat: Re: Malinowa kamera waveshare
    Od: ptoki <s...@g...com>

    niedziela, 13 marca 2022 o 20:46:05 UTC-5 ptoki napisał(a):
> [...]
    > (https://picamera.readthedocs.io/en/release-1.13/api
    _camera.html#picamera)

    > Zaoszczedzilo by mi to szperania i pprob.

    No to nie zaoszczedzilem wiele.
    Ale okazalo sie ze te kamerki to sa V1 kamery malinowe z innym obiektywem. Reszta
    mozliwosci jest taka sama.
    Wiec po ciemku se tak dobrze jak v2 nie radza.

    V2 moge pogonic do okolo 5fps i bez oswietlacza widac co sie dzieje na zewnatrz w
    nocy przy oswietleniu latarniami.
    v1 ma podobna jakosc przy 0.5-1 fps.