  • 1. Data: 2022-03-14 18:38:51
    Temat: ciemny pas na tv led
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Samsung UE40ES6800 ciemny pas na tv led

    Czy spotkaliscie się z taka usterką?

    https://ibb.co/HH53v5p

    --
    Piter

    bez Ohma nie wychodź z doma

  • 2. Data: 2022-03-14 19:17:07
    Temat: Re: ciemny pas na tv led
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 14 marca 2022 o 18:36:53 UTC+1 PiteR napisał(a):
    > Samsung UE40ES6800 ciemny pas na tv led
    >
    > Czy spotkaliscie się z taka usterką?
    >
    > https://ibb.co/HH53v5p

    Ale gdzie ten ciemny pas?

  • 3. Data: 2022-03-14 19:29:20
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W poniedziałek, 14.03.2022 o 19:17, Dawid Rutkowski napisał:

    > Ale gdzie ten ciemny pas?

    Dookoła ekranu.

  • 4. Data: 2022-03-14 22:02:49
    Od: ptoki <s...@g...com>

    poniedziałek, 14 marca 2022 o 12:36:53 UTC-5 PiteR napisał(a):
    > Samsung UE40ES6800 ciemny pas na tv led
    >
    > Czy spotkaliscie się z taka usterką?
    >
    > https://ibb.co/HH53v5p

    Podswietlenie padlo. Naprawialne. Nalezy poszukac warsztatu i zrobia na nieduze
    pieniadze.
    Jak chcesz sam to tez sie da zrobic. Ale trza wiedziec co sobie zamowic przed
    rozebraniem.

  • 5. Data: 2022-03-14 22:20:02
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 14 Mar 2022 14:02:49 -0700 (PDT), ptoki napisał(a):

    > Podswietlenie padlo.

    Da się listwy z diodami sprowadzić od chińczyka, ze 2x wymieniałem. Nie
    warto się bawić w wymienianie popalonych diod bo za chwile padną
    kolejne.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 6. Data: 2022-03-14 22:20:54
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

> [...]

    Da się listwy z diodami sprowadzić od chińczyka, ze 2x wymieniałem. Nie
    warto się bawić w wymienianie popalonych diod bo za chwile padną
    kolejne. Należy wymienić od razu wszystkie listwy.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 7. Data: 2022-03-14 22:21:49
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 14 marca 2022 o 19:30:03 UTC+1 Collie napisał(a):

    > Dookoła ekranu.

    Pas dookoła?
    Miał być na led-tv, a nie pas słucki ;>
    Poważnie pytam, o co chodzi PP, bo przecież widać, że to ramka.
    A jakieś uszkodzenie niby widzi.

  • 8. Data: 2022-03-14 22:31:43
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:f5777112-ae56-4275-84ed-f7f80945abb9n@googlegr
    oups.com>
    user ptoki pisze tak:

    > Podswietlenie padlo. Naprawialne. Nalezy poszukac warsztatu i
    > zrobia na nieduze pieniadze.

    ale to jest w Angli
    telewizor lobuje do śmietnika.

    > Jak chcesz sam to tez sie da zrobic.
    > Ale trza wiedziec co sobie zamowic przed rozebraniem.

    Nie chcę robić, tylko upewnić się, że to tak wygląda
    żeby skutecznie wybić z głowy włascicielowi rozkrecanie tv.

    Czy możesz potwierdzić że w tym modelu może być coś podobnego
    jak na tym filmiku?

    https://www.youtube.com/watch?v=S7a3nmLXfVg
    https://www.youtube.com/watch?v=cdpMHmWVMpQ

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 9. Data: 2022-03-14 22:33:34
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    https://youtu.be/S7a3nmLXfVg?t=890

  • 10. Data: 2022-03-15 09:41:29
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W poniedziałek, 14.03.2022 o 22:21, Dawid Rutkowski napisał:

    > Poważnie pytam, o co chodzi PP, bo przecież widać, że to ramka.

    Poważnie pytasz, co nie znaczy, że musi być poważna odpowiedź.
    Trochę luzu, Sokole Oko.