  • 1. Data: 2009-08-21 13:47:00
    Temat: Mobilny internet w Play jeszcze tańszy. Teraz 2 TB danych w mobilnym internecie kosztuje 35 zł
    Od: "Strapczy" <S...@w...pl>

    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,69488
    52,Mobilny_internet_w_Play_jeszcze_tanszy.html

  • 2. Data: 2009-08-21 13:53:24
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Strapczy" news:h6m8h7$j15$1@news.onet.pl

    [ciach]

    Nie TB a GB :)

    Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2009-08-21 14:08:34
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w
    wiadomości news:h6m7nd$c86$1@news.interia.pl...

    > Nie TB a GB :)

    No to taka sobie oferta. Ja za 10 GB place 45 zl umowa na rok (bez modemu).

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2009-08-21 19:21:36
    Od: Duke <d...@u...pl>

    Strapczy pisze:
    > http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,69488
    52,Mobilny_internet_w_Play_jeszcze_tanszy.html

    Nie rozumiem dlaczego Gazeta używa pojęcia "jeszcze tańszy". W Play
    Online na Kartę: doładowanie konta za 50 zł to 4 GB transferu i
    przedłużenie ważności konta o prawie 2 miesiące. Czyli 25 zł/miesiąc za
    2 GB - taniej i bez zobowiązań.

  • 5. Data: 2009-08-21 19:39:49
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Duke pisze:

> [...]
    > Online na Kartę: doładowanie konta za 50 zł to 4 GB transferu i
    > przedłużenie ważności konta o prawie 2 miesiące. Czyli 25 zł/miesiąc za

    I przy takich samych szybkościach transferu?

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 6. Data: 2009-08-21 19:56:55
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...pl> napisał w wiadomości

    > I przy takich samych szybkościach transferu?

    Tak. Niczym sie toto nie rozni.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2009-08-21 20:00:02
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Tak. Niczym sie toto nie rozni.

    No - moze poza tym tylko szczegolem, ze w ofercie na karte po wyczerpaniu
    transferu jest calkowity szlus na internet a przy ofercie abonamentowej mimo
    wyczerpania limitu internet jest caly czas, tyle tylko, ze transfer pozwala
    co najwyzej na GG (a i to nie wiadomo).

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2009-08-21 21:39:30
    Od: Duke <d...@u...pl>

    Piotr M pisze:

    > I przy takich samych szybkościach transferu?

    Nie. :-)

    W Plan Online na kartę mam wyższą prędkość, bo do 1 Mbit/s. A w ofercie
    Play Online 2GB tylko do 512 kb/s.

  • 9. Data: 2009-08-24 07:53:48
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

> [...]
    > na Kartę: doładowanie konta za 50 zł to 4 GB transferu i przedłużenie
    > ważności konta o prawie 2 miesiące. Czyli 25 zł/miesiąc za 2 GB - taniej i

    Więcej - teraz jest promoscja i dają dodatkowo 1 GB, więc dostaje się 5GB
    przy doladowaniu jak wyzej.

    JA

  • 10. Data: 2009-08-24 13:43:02
    Od: Technolog <t...@g...kropka.com>

    Dnia Fri, 21 Aug 2009 15:47:00 +0200, Strapczy napisał(a):

    > http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,69488
    52,Mobilny_internet_w_Play_jeszcze_tanszy.html

    Tylko już teraz w godzinach szczytu są problemy z transferem i nawet
    jako-takim użytkowaniem. Jak potanieje oferta, to nie będzie się chyba dało
    dobić wcale.