  • 1. Data: 2010-07-13 12:08:57
    Temat: Matowe samochody
    Od: GB <g...@o...pl>

    Witam,

    Kilka razy z rzędu widziałem samochody różnych marek totalnie matowe.
    Np. ostatnio Audi a6 nowe - mat...

    O co chodzi, są takie lakiery?

    GB

  • 2. Data: 2010-07-13 12:11:31
    Temat: Re: Matowe samochody
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    W dniu 2010-07-13 12:08, GB pisze:
    > Witam,
    >
    > Kilka razy z rzędu widziałem samochody różnych marek totalnie matowe.
    > Np. ostatnio Audi a6 nowe - mat...
    >
    > O co chodzi, są takie lakiery?

    Pewnie sa, ale latwiej okleic folia.

  • 3. Data: 2010-07-13 12:16:44
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    GB pisze:
    > O co chodzi, są takie lakiery?

    Tak są, mam znajomego który pomalował tak swoje X5 (KRETYN !!!! )
    przecież to nie pasuje do takiego auta.

    --
    krzysiek82

  • 4. Data: 2010-07-13 12:19:32
    Od: Tomek Kęcki <t...@t...gmail.com>

    W dniu 2010-07-13 12:08, GB pisze:
    > Witam,
    >
    > Kilka razy z rzędu widziałem samochody różnych marek totalnie matowe.
    > Np. ostatnio Audi a6 nowe - mat...

    Ostatnio widziałem czarna matowa Panamerę.. szkaradnie to wyglądało.
    --
    tomafek

  • 5. Data: 2010-07-13 12:26:15
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik GB napisał:

    > Witam,
    >
    > Kilka razy z rzędu widziałem samochody różnych marek totalnie matowe.
    > Np. ostatnio Audi a6 nowe - mat...
    >
    > O co chodzi, są takie lakiery?
    Pytasz o taki efekt?:
    http://theprodigalguide.files.wordpress.com/2009/07/
    ferrari-599-matt.jpg
    http://autofoto.pl/photos/ash-fotos/images/172742/50
    0x375.aspx
    http://s.blomedia.pl/autokult.pl/1539/ferrari.jpg
    http://autokult.pl/2008/07/14/matowe-samochody-na-to
    pie/
    Albo jak masz duzo kasy to odpowiedni lakier a jesli nie to folia i efekt gotowy.
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 6. Data: 2010-07-13 12:29:31
    Od: Szymon Łuczak <s...@w...pl>

    > http://autofoto.pl/photos/ash-fotos/images/172742/50
    0x375.aspx

    Ale brzydactwo fuj!

  • 7. Data: 2010-07-13 12:39:49
    Od: Mikolaj Rydzewski <m...@c...pl>

    On 07/13/2010 12:26 PM, Gabriel 'wilk' wrote:
    > Albo jak masz duzo kasy to odpowiedni lakier

    No pewnie, że dużo kasy. W końcu jest to farba której się używa do
    malowania myśliwców aby były niewidoczne dla radarów.

  • 8. Data: 2010-07-13 12:42:18
    Od: Tomek Kęcki <t...@t...gmail.com>

    W dniu 2010-07-13 12:39, Mikolaj Rydzewski pisze:

    > No pewnie, że dużo kasy. W końcu jest to farba której się używa do
    > malowania myśliwców aby były niewidoczne dla radarów.

    No tak tylko po co malować nim samochody.. przecież poruszają się na
    takim pułapie, że i tak są niewidoczne dla radarów lotniczych a do
    radarów przy drogach to chyba bez różnicy.
    --
    tomafek

  • 9. Data: 2010-07-13 12:47:00
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    > No pewnie, że dużo kasy. W końcu jest to farba której się używa do
    > malowania myśliwców aby były niewidoczne dla radarów.

    I Ty wierzysz, ze to jest dokladnie ta sama farba?

  • 10. Data: 2010-07-13 12:48:44
    Od: Mikolaj Rydzewski <m...@c...pl>

    On 07/13/2010 12:47 PM, Grzegorz Prędki wrote:
    > I Ty wierzysz, ze to jest dokladnie ta sama farba?

    Jak to szło? Nie zauważyłbyś ironii nawet gdyby Cię w d* kopnęła? :-)