  • 41. Data: 2021-09-15 18:12:04
    Temat: Re: Miało rosnąć a jebło
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.09.2021 o 18:06, rAzor pisze:

    > Kurwichuj klamie pod swojo teze. Ale on z warsiawki a nie z Wroclawia czy
    > Walbrzycha. Badzmy razem kumie.

    Akurat rok temu byłem u ciebie w wałbrzychu:P I szczerze to tłumów to
    tam nie widziałem (i bardzo dobrze). W tym roku takie same pustki? Swoją
    drogą żeby być dumny z bycia z wałbrzycha? Słyszałem że najbrzydsze
    miasto to legnica, ale ci ci tak piszą widzocznie nie byli w wałbrzychu.
    Przysłowiowa łódź bałuty to przy tym wersal.

    --
    Shrek

  • 42. Data: 2021-09-15 18:17:39
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 15 Sep 2021 18:12:04 +0200, Shrek wrote:

    > Akurat rok temu byłem u ciebie w wałbrzychu:P I szczerze to tłumów to

    A we wrocku w tym roku mamy takie rozkopy ... ze mnie spadek nie
    zdziwi :-)

> [...]
    > miasto to legnica, ale ci ci tak piszą widzocznie nie byli w wałbrzychu.
    > Przysłowiowa łódź bałuty to przy tym wersal.

    Walbrzych nie jedno ma oblicze :-)

    Ale drogi, jak Ci sie drogi podobaly, szczegolnie w okolicy :-)

    J.

  • 43. Data: 2021-09-15 18:24:19
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 15 Sep 2021 17:59:01 +0200, Shrek wrote:

    > No niby tak. Ale sądzisz, że ilość trupów na przejściach ukrywają?

    A to zalezy - w statystykach pewnie nie, a luznych wypowiedziach
    to sam wiesz ... "alkohol powoduje 10% wypadkow" ..

    > No co jak co ale trupy ciężko ukryć.

    Tylko mamy KRBRD, ale tu chyba jakis niezalezny portal ... i kto za to
    placi ? :-)

    > Wydaje się, że ruch turystyczny jest w tym roku zdecydowanie większy.

    sprawdzic jakies natezenia ruchu czy moze np sprzedaz benzyny przez
    Orlen ?

    A moze porownajmy np wypadki z kwietnia i maja 2020 i 2021?

    lub wakacje obu lat ... i ilosc wypadkow na przejsciach, oraz poza
    przejsciami ?

    J.

  • 44. Data: 2021-09-15 18:31:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.09.2021 o 18:17, J.F pisze:

    > Walbrzych nie jedno ma oblicze :-)
    >
    > Ale drogi, jak Ci sie drogi podobaly, szczegolnie w okolicy :-)

    Drogi w okolicy świetne - uwielbiam górskie drogi - tylko samochód do
    nich chujowy, bo z automatem.

    A co do wałbrzycha, to szczawno wygląda spoko, choć bez rewelacji. No i
    okolice wspanałe - bo sam wałbrzych to padaka. Choć w kopalnie nie byłem
    - podobno ładnie odstawili. No i jeszcze ze 20 lat to całą palmiarnię
    wyremontują;) Wypada za to pochwalić że na rynku i magistrackim jest
    zieleń. Za to nazwy dworców to chyba bennny hill wymyślał - miasto na
    zadupiu, fabryczny w centrum a główny w innym mieście:P

    --
    Shrek

  • 45. Data: 2021-09-15 18:37:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.09.2021 o 18:24, J.F pisze:

    > A to zalezy - w statystykach pewnie nie, a luznych wypowiedziach
    > to sam wiesz ... "alkohol powoduje 10% wypadkow" ..

    No ale myt dyskutujemy o liczbach. I tak BTW - kiedyś parę osób tu
    liczyło i rzeczywiście kierowca po alko ma 10 krotnie większą szansę na
    bycie sprawcą wypadku.

    > Tylko mamy KRBRD, ale tu chyba jakis niezalezny portal ... i kto za to
    > placi ? :-)

    Nie wiem - a kto?

    > sprawdzic jakies natezenia ruchu czy moze np sprzedaz benzyny przez
    > Orlen ?

    Sprawdź.

    > A moze porownajmy np wypadki z kwietnia i maja 2020 i 2021?

    No ale wtedy to rzeczywiście był lokdałn. Z tego co pamiętam wypadków
    mniej za to trupów więcej bo ludzie jak korków nie było to zaczęli
    zapierdalać.

    > lub wakacje obu lat ... i ilosc wypadkow na przejsciach, oraz poza
    > przejsciami ?

    Dajesz.

    --
    Shrek

  • 46. Data: 2021-09-15 18:40:04
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 15 Sep 2021 18:31:31 +0200, Shrek wrote:

    > Drogi w okolicy świetne - uwielbiam górskie drogi - tylko samochód do
    > nich chujowy, bo z automatem.

    To sie ciesz, ze szkod zimowych nie zastales na drogach :-)

    Cos tego typu
    https://www.noworudzianin.pl/WWW/2018/08/02/droga-dz
    iurawa-jak-szwajcarski-ser/

    > Za to nazwy dworców to chyba bennny hill wymyślał - miasto na
    > zadupiu, fabryczny w centrum a główny w innym mieście:P

    :-)

    J.

  • 47. Data: 2021-09-15 18:58:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.09.2021 o 18:40, J.F pisze:

    > To sie ciesz, ze szkod zimowych nie zastales na drogach :-)

    Generalnie drogi były zaskakująco dobre. Była jedna padaka
    https://www.google.pl/maps/@50.7880084,16.3560852,3a
    ,60y,254.88h,81.9t/data=!3m6!1e1!3m4!1s5L7tH_gQn3W2N
    7KkuUqTuQ!2e0!7i16384!8i8192
    no i w samym mieście tam gdzie coś przebudowywali to jakieś albo mocno
    zjechane albo tymczasówki. No ale zrobią i będzie git.

    --
    Shrek

  • 48. Data: 2021-09-15 19:03:34
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 15 Sep 2021 18:58:45 +0200, Shrek wrote:

> [...]
    > no i w samym mieście tam gdzie coś przebudowywali to jakieś albo mocno
    > zjechane albo tymczasówki. No ale zrobią i będzie git.

    do zimy :-)

    J.

  • 49. Data: 2021-09-15 19:09:35
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 15 Sep 2021 18:37:18 +0200, Shrek wrote:

    > No ale myt dyskutujemy o liczbach. I tak BTW - kiedyś parę osób tu
    > liczyło i rzeczywiście kierowca po alko ma 10 krotnie większą szansę na
    > bycie sprawcą wypadku.

    Jakos mi podobnie wychodzilo, ale sam wiesz, ze kulsony staraja sie
    ukryc potrzebne liczby.

    I sie nie dowiemy np jak to wyglada dla poszczegolnych promili.

    > Nie wiem - a kto?

    Nie wiem ... ale moze trzeba sprawdzic - musza chwalic, czy nie moga
    :-)

    > Sprawdź.

    Nie wiem czy Orlen podaje takie dane ...

    > Dajesz.

    Nie dam, bo nie mam.
    Policjanty opublikuja za rok, a i chyba bez podzialu na miesiace.

    J.

  • 50. Data: 2021-09-15 19:33:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.09.2021 o 19:09, J.F pisze:

    > Nie wiem ... ale moze trzeba sprawdzic - musza chwalic, czy nie moga
    > :-)

    Trzeba tego z wąsikiem od motoprawdy czy jakoś tak zapytać:P

    > Nie wiem czy Orlen podaje takie dane ...

    No właśnie... googla bym spytał, tylko nie wiem czy da się porównywać
    mobilność w dowolnych datach. nie chce mi się sprawdzać. Ale jak dla
    mnie jest sporo większy ruch niż w zeszłym roku.

    > Nie dam, bo nie mam.

    No właśnie - mamy co mamy i na tym trzeba się opierać.

    --
    Shrek