  • 11. Data: 2010-06-28 10:03:16
    Temat: Re: Michalki P.Road 2, taniej gdzies?
    Od: "sowa" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek Czerwinski" <...@...z.pl> napisał w wiadomości
    news:i09rd7$4ed$1@news.onet.pl...

    > Czy koncepcja twardego srodka i miekkich bokow opony motocyklowej sprawdza
    > sie w realu? Czy to tylko decyzja z podtekstem marketingowym?

    jesli do testow mozna czy wrecz nalezy podchodzic " z przymrozeniem oka",
    to jednak opinie uzytkownikow sa jednoznacznie dobre...

    --
    pozdrawiam,
    Sowa

  • 12. Data: 2010-06-28 11:26:16
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 28.06.2010 Jacek Czerwinski <...@...z.pl> napisał/a:

    > Czy koncepcja twardego srodka i miekkich bokow opony motocyklowej
    > sprawdza sie w realu? Czy to tylko decyzja z podtekstem marketingowym?

    Zmieniłem niedawno Michały PP na PP2ct. Czy jest lepiej? No tak ;) takie
    mam wrażenie. Ile z tego autosugestii a ile realiów trudno powiedzieć.
    Wydaje się że jest lepiej, jest spokojniej w złożeniu, ale nie jakieś
    cuda tylko trochę lepiej. Tyle że przy zmianie starych na nowe zwykle
    jest lepiej ;)

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 13. Data: 2010-06-28 11:48:07
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 28 Cze, 13:26, kakmar <k...@g...com> wrote:
    >Tyle że przy zmianie starych na nowe zwykle
    > jest lepiej ;)
    Otuszto. Ja w 14 wywalilem ostatnio zjechane Diablo Corsy i zalozylem
    tez nie nowe Z6. Jestem mega pozytywnie zaskoczony poprawa
    przyczepnosci tak na suchym jak i na mokrym. Drynda zaczela jakos
    czesciej wstawac na kolo zamiast zostawiac czarna kreche :)

    pzdr, dr
    14/525