  • 1. Data: 2024-01-29 20:38:47
    Temat: Mini PCI Express
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Mam na pcb dwa złącza Mini PCI Express obok siebie. Prawy ma w swoim
    obrębie slot do karty SIM gsm.

    W lewym złączu mam ssd mSATA 32gb z win10 a w prawym też chciałbym mieć
    ssd mSATA z danymi. Niestety płytka nie widzi żadnych ssd wsadzanych do
    prawego portu.

    Czy tylko wifi lub gsm tam zadziała?
    W laptopach dyski chodzą w portach gsm a tu nie i figa.

    --
    Piter

    #jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne

  • 2. Data: 2024-01-30 00:13:11
    Temat: Re: Mini PCI Express
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-01-29, PiteR <e...@f...pl> wrote:
> [...]
    > prawego portu.
    >
    > Czy tylko wifi lub gsm tam zadziała?
    > W laptopach dyski chodzą w portach gsm a tu nie i figa.

    MZ to loteria i widzimisie producenta. Mam itx Asusa, której złącze do
    wifi łyka wszystko, a mam też jakieś Lenowo, X260 bodajże, które łyka
    tylko wifi/gsm. Przy czym w X240 łykało jeszcze wszystko. Najlepiej
    pogóglać po konkretnym modelu.

    --
    Marcin