  • 1. Data: 2024-01-18 09:21:50
    Temat: Re: 104 klawisze z Biedronki do Trybuna...
    Od: Jacek <j...@...pl>

    W dniu 13.01.2024 o 10:23, Eneuel pisze:
    > https://home.biedronka.pl/rebeltec-klawiatura-rebelt
    ec-bigfont-pod
    > swietlana-104-klawisze-000000000000488571.html

    Kupiłem, dostałem, na pudełku pięknie podświetlana, w środku zwykła
    klawa bez podświetlenia. Napisałem do Biedry co jest grane, jeszcze nie
    odpowiedzieli :)

  • 2. Data: 2024-01-18 13:25:13
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 18 sty 2024 o 09:21, Jacek pisze:

    > Kupiłem, dostałem, na pudełku pięknie podświetlana, w środku zwykła
    > klawa bez podświetlenia. Napisałem do Biedry co jest grane, jeszcze
    > nie odpowiedzieli :)

    Może trzeba jakoś to podświetlenie uruchomić?

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s

  • 3. Data: 2024-01-18 16:01:35
    Od: Jacek <j...@...pl>

    > Może trzeba jakoś to podświetlenie uruchomić?
    > Na pudełku wyraźnie są zaznaczone klawisze Pu i Pd jako te którymi
    reguluje się jasność podświetlenia. Na zdjęciu klawiatury na tych
    klawiszach są widoczne stosowne dodatki (słoneczko i znak plus lub
    minus). Na fizycznej klawiaturze tych dodatków na Pu i Pd nie ma. Tym
    niemniej, wypróbowałem wszystkie możliwe i niemożliwe warianty klawiszy
    aby uzyskać jakieś podświetlenie i d... zimna :)

  • 4. Data: 2024-01-23 01:42:25
    Od: Dąbrowski <r...@a...pl>

    W dniu 18.01.2024 o 16:01, Jacek pisze:

> [...]
    > niemniej, wypróbowałem wszystkie możliwe i niemożliwe warianty klawiszy
    > aby uzyskać jakieś podświetlenie i d... zimna :)

    Podświetlenie włącza się klawiszem Scroll Lock.

  • 5. Data: 2024-01-26 09:39:37
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 23.01.2024 o 01:42, Dąbrowski pisze:

    > Podświetlenie włącza się klawiszem Scroll Lock.

    Ale to wiele nie zmienia skoro na opakowaniu jedno a w środku co innego.
    No i skoro masz to pytanie czy jest to autentycznie podświetlana
    klawiatura czy kolejna zabawka z diodkami podświetlającymi krawędzie
    zamiast klawiszy?

  • 6. Data: 2024-01-26 17:45:57
    Od: Dąbrowski <r...@a...pl>

    W dniu 26.01.2024 o 09:39, Trybun pisze:

> [...]
    > No i skoro masz to pytanie czy jest to autentycznie podświetlana
    > klawiatura czy kolejna zabawka z diodkami podświetlającymi krawędzie

    Świecą litery, podświetlenie jest delikatne ale swobodnie można pisać
    przy zgaszonym świetle. Jeżeli patrzy się pod kątem to spod klawiszy
    świeci niebieskie podświetlenie ale to nie przeszkadza. Nie ma (nie
    znalazłem) regulacji jasności świecenia. Umieszczenie włącznika
    podświetlenia pod klawiszem Scroll Lock powoduje że w arkuszu Libre
    Office Calc po włączeniu podświetlenia nie można przechodzić z komórki
    do komórki strzałkami. Działa Scroll Lock i przesuwa się cały arkusz.
    Trzeba wyłączyć podświetlenie. Nie zauważyłem wpływu włączenia
    podświetlenia na inne programy.

  • 7. Data: 2024-01-27 11:52:26
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 26.01.2024 o 17:45, Dąbrowski pisze:

> [...]
    > do komórki strzałkami. Działa Scroll Lock i przesuwa się cały arkusz.
    > Trzeba wyłączyć podświetlenie. Nie zauważyłem wpływu włączenia

    To akurat jak dla mnie żadne wady. Priorytetem jest podświetlanie znaków
    i deklarowana trwałość na wycieranie..Dzięki za info.

  • 8. Data: 2024-01-29 21:02:41
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

> [...]
    > podświetlana klawiatura czy kolejna zabawka z diodkami
    > podświetlającymi krawędzie zamiast klawiszy?
    U mnie jedno kliknięcie podświetla krawędzie, a następne kliknięcie
    podświetla litery, czyli klawisze, ale nie scrool lockiem.

    --
    animka