  • 11. Data: 2009-06-18 17:24:29
    Temat: Re: Mini USB-B na cienkim kabelku
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    MKi pisze:

    > Poza tym (odpowiadam sam sobie, dla potomności) znalazłem
    > podpowiedź na elektrodzie - zestawy słuchawkowe do niektórych
    > motorolek (np. V3) są zakończone stosownym wtykiem. Tak jak wyżej
    > wystarczy tylko uciąć słuchawkę.

    :-o Zestaw słuchawkowy jest podłączany do złącza USB miniB? Sygnały
    audio występują tam na dodatkowych niestandardowych pinach, czy
    zamiennie z normalnymi USB?

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 12. Data: 2009-06-18 17:55:25
    Od: MKi <e...@t...op.pl>

    > :-o Zestaw słuchawkowy jest podłączany do złącza USB miniB? Sygnały
    > audio występują tam na dodatkowych niestandardowych pinach, czy
    > zamiennie z normalnymi USB?

    Nie wiem.

    Dostałem już w swoje ręce taki zestaw i go rozebrałem.
    W obudowie mikrofonu (do której dochodzi kabel z wtyczki USB)
    jest płytka drukowana, na niej jakiś scalak ze stadem dyskretnych
    elementów naokoło. Nie analizowałem co tam jest, ale przewód
    posiada 6 (!) linii (5 przewodów + ekran, więc każdy z pinów
    wtyczki jest podłączony) i każda z tych linii jest do płytki
    przylutowana. Pole do popisu dla interpretatorów.

    Pozdrowienia,
    MKi

  • 13. Data: 2009-06-18 20:12:42
    Od: Krzysztof Olesiejuk <l...@n...infomark.com.pl>

    W artykule <h1dv2c$lut$1@news.onet.pl> MKi napisal(a):

> [...]
    > wtyczki jest podłączony) i każda z tych linii jest do płytki
    > przylutowana. Pole do popisu dla interpretatorów.

    Może takie?
    http://www.intersil.com/data/fn/FN6240.pdf

  • 14. Data: 2009-06-18 20:33:15
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>