  • 1. Data: 2011-12-24 23:00:49
    Temat: Mini kamera SD
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <s...@s...op.pl>

    Hej!

    Zamarzyłem sobie kiedyś nakręcić filmiki z przelotu zdalnie sterowanym
    helikopterem. Ostatnio ceny takich zabawek drastycznie spadły i za niecałe
    300 PLN można kupić całkiem przyzwoitą zabawkę.

    Szukam natomiast kamerki, którą mógłbym podwiesić w takim helikopterze.
    Podstawowa sprawa to niezależne zasilanie i nagrywanie na kartę -
    najlepiej microSD. Rozdzielczość VGA będzie w porządku, im wyższa tym
    lepiej.

    Przypuszczam, że takie urządzenia powinny być na rynku - w końcu w każdej
    współczesnej komórce jest malutka kamerka (czasami z całkiem przyzwoitą
    optyką). Czy macie może doświadczenia z tego typu sprzętem? Ktoś z Was
    może korzysta z takiej kamerki i może polecić?

    Pozdrawiam -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !
    ! || spk || www.spook.freshsite.pl / _ """*!

  • 2. Data: 2011-12-25 01:08:17
    Temat: Re: Mini kamera SD
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Wojciech "Spook" Sura wrote:
> [...]
    > przyzwoitą optyką). Czy macie może doświadczenia z tego typu
    > sprzętem? Ktoś z Was może korzysta z takiej kamerki i może polecić?

    Jako, ze sa Swieta oto prezent.
    Kamerka nagrywajaca na microsd, z kodekiem h.264, rozdzielczosc 720x1280,
    wielkosc i waga miniaturowa.
    Sprzet pokochany przez modelarzy. Szczegoly, linki i sample tu
    http://chucklohr.com/808/C11/index.html

    Do dostania na ebayu z honkongu za niecale 40$.
    Pierwotnie z obrazem nagrywana byla data i godzina, ale sa juz od razu
    sprzedawane wersje bez tego, z czystym obrazkiem.
    Wersja pozadana okreslna jest jako #11 i nagrywa w h.264.

    do wyboru
    http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=key+cam+%2311&_s
    acat=0&_odkw=key+cam&_osacat=0&_trksid=p3286.c0.m270
    .l1313

    Tu masz przeglad wersji
    http://chucklohr.com/808/

    Tylko nie szukaj na allegro, bo natniesz sie na dziadostwo okreslane jako
    hd, skalujace obrazek z 640x480 i szatkujace go w mjpeg.

    pzdr

  • 3. Data: 2011-12-25 07:12:51
    Od: GRAG <e...@e...pl>

    kup sobie od razu helikopter z kamerą

  • 4. Data: 2011-12-25 09:17:50
    Od: "kk" <...@...pl>

    > Sprzet pokochany przez modelarzy. Szczegoly, linki i sample tu
    > http://chucklohr.com/808/C11/index.html

    A może ktoś wie gdzie mozna kupić za rozsądną cenę mikroswitch-e takie jak w
    przezntowanym sprzęcie
    widoczne na tej fotce :
    http://chucklohr.com/808/C11/C11ButtonSide.jpg

  • 5. Data: 2011-12-25 12:33:22
    Od: "Haha" <e...@g...com>

    Użytkownik "Tmek" <T...@d...ek> napisał w wiadomości

> [...]
    > wielkosc i waga miniaturowa.
    > Sprzet pokochany przez modelarzy. Szczegoly, linki i sample tu

    Ci modelarze muszą być ślepi.

  • 6. Data: 2011-12-25 13:52:00
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik Haha napisał:
    [..]

    > Ci modelarze musz? byae ?lepi.

    Rozwiń tę myśl

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html

  • 7. Data: 2011-12-25 15:40:28
    Od: "Haha" <e...@g...com>

    Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik Haha napisał:
    > [..]

    > Rozwiń tę myśl

    Sam buduje coptera żeby spróbować nagrać jakiś filmik z lotu
    ptaka ale jak mam mieć taką jakość to chyba dam sobie
    spokój.

  • 8. Data: 2011-12-25 15:52:21
    Od: KiloSierra <f...@1...pl>

    W dniu 11/12/25 16:40, Haha pisze:

    > Sam buduje coptera żeby spróbować nagrać jakiś filmik z lotu
    > ptaka ale jak mam mieć taką jakość to chyba dam sobie
    > spokój.

    mozesz miec zdecydowanie lepsza jakosc...
    ale nie za 40$

  • 9. Data: 2011-12-26 02:03:56
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Haha wrote:
    > Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl> napisał w wiadomo?ci

    > Sam buduje coptera żeby spróbować nagrać jaki? filmik z lotu
    > ptaka ale jak mam mieć tak? jako?ć to chyba dam sobie
    > spokój.

    Coz za ambitne plany.
    Musisz wiec budowac cos wiekszego, bo w kategorii kamer do 15 gram i 40$ nie
    ma obecnie lepszej.
    http://vimeo.com/25059478

    pzdr

  • 10. Data: 2011-12-26 12:37:57
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <s...@s...op.pl>

    Dnia 25.12.2011 o 08:12 GRAG <e...@e...pl> napisał(a):

    > kup sobie od razu helikopter z kamerą

    Najtańszy jaki znam to Robokopter, ale jeśli dobrze pamiętam, to cena
    idzie w tysiące PLN :) Trochę dużo :)

    Pozdrawiam -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !