  • 11. Data: 2011-12-26 14:00:59
    Temat: Re: Mini kamera SD
    Od: <news>

    Użytkownik "Tmek" napisał:
    > do wyboru
    > http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=key+cam+%2311&_s
    acat=0&_odkw=key+cam&_osacat=0&_trksid=p3286.c0.m270
    .l1313

    dla nie wtajemniczonych, jak to na tym ebayu można kupić?
    trzeba zakładać jakieś konto, z polski się da?

  • 12. Data: 2011-12-26 14:43:45
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik news napisał:

    > dla nie wtajemniczonych, jak to na tym ebayu można kupić?
    > trzeba zakładać jakieś konto, z polski się da?

    1. podobnie jak na allegro, wskazane jeszcze konto paypal do płatności
    2. tak
    3. tak

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html

  • 13. Data: 2011-12-26 19:43:41
    Od: Wojciech Waga aka wojek <n...@d...pl>

    On 12/25/2011 12:00 AM, Wojciech "Spook" Sura wrote:
> [...]
    > niecałe 300 PLN można kupić całkiem przyzwoitą zabawkę.
    >
    > Szukam natomiast kamerki, którą mógłbym podwiesić w takim helikopterze.
    > Podstawowa sprawa to niezależne zasilanie i nagrywanie na kartę -
    > najlepiej microSD. Rozdzielczość VGA będzie w porządku, im wyższa tym
    > lepiej.
    >
    > Przypuszczam, że takie urządzenia powinny być na rynku - w końcu w
    > każdej współczesnej komórce jest malutka kamerka (czasami z całkiem
    > przyzwoitą optyką). Czy macie może doświadczenia z tego typu sprzętem?
    > Ktoś z Was może korzysta z takiej kamerki i może polecić?

    A może Kodak zx1?

    Dobry stosunek jakości do ceny, na YT znajdziesz trochę filmików z niej.

    A jak Ci się spodoba to mam na zbyciu ;).

    pozdr.
    w.

  • 14. Data: 2011-12-26 20:49:00
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik wrote:
    acat=0&_odkw=key+cam&_osacat=0&_trksid=p3286.c0.m270
    .l1313

    > dla nie wtajemniczonych, jak to na tym ebayu można kupić?
    > trzeba zakładać jakieś konto, z polski się da?

    Zakaldasz konto na ebay.pl i paypal.pl i dopelanisz formalnosci tam
    wymaganych.

    pzdr

  • 15. Data: 2011-12-27 18:44:36
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech "Spook" Sura" napisał w wiadomości grup
    ..
> [...]
    >helikopterze. Podstawowa sprawa to niezależne zasilanie i nagrywanie
    >na kartę - najlepiej microSD. Rozdzielczość VGA będzie w porządku,

    Tak apropos - nie zebym polecal, bo jakosc pewnie wprost
    proporcjonalna do obiektywu, ale
    http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=1997273070

> [...]
    >każdej współczesnej komórce jest malutka kamerka (czasami z całkiem
    >przyzwoitą optyką). Czy macie może doświadczenia z tego typu

    Doswiadczenia z SE mam - optyka moze i dostateczna, ale algorytm
    kompresji foto nie - albo szumy matrycy za duze. A video to juz w
    ogole ponizej krytyki :-)

    No i trzeba by jakos sie do niej podlaczyc, ciekawe co to za interfejs
    ... czy cala komorke chcesz montowac ? :-)

    J.

  • 16. Data: 2011-12-27 20:18:38
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik J.F napisał:

    > Doswiadczenia z SE mam - optyka moze i dostateczna, ale algorytm
    > kompresji foto nie - albo szumy matrycy za duze. A video to juz w ogole
    > ponizej krytyki :-)

    W zeszłym tygodniu trafił do mnie jakiś soniacz po lutowaniu gdzie
    technik zapomniał zdjąć kamerę a lutowacz był złośliwy i ją zostawił,
    oczywiście szlag ją trafił to z ciekawości rozbebeszyłem, 4 plastikowe
    soczewki w środku, całkiem przyzwoita optyka jak na taką masówkę.

    > No i trzeba by jakos sie do niej podlaczyc, ciekawe co to za interfejs
    > ... czy cala komorke chcesz montowac ? :-)

    Na bank da się użyć, zależnie od modelu są 3 linie w stylu
    HyperTransport albo równoległe 8bit + i2c, trza tylko wyniuchać z
    działającej aplikacji polecenia sterujące/configurujące.

  • 17. Data: 2011-12-28 22:06:10
    Od: "Haha" <e...@g...com>

    Użytkownik "Tmek" <T...@d...ek> napisał w wiadomości

    > Coz za ambitne plany.
    > Musisz wiec budowac cos wiekszego, bo w kategorii kamer do 15 gram i 40$
    > nie ma obecnie lepszej.
    > http://vimeo.com/25059478

    Jak na szmelc to nieźle. Nie ma czegoś z normalnymi kolorami i odrobiną
    ostrości ? Może
    być 10 razy cięższe i troche droższe.

  • 18. Data: 2011-12-29 01:24:25
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Haha wrote:
    > Użytkownik "Tmek" <T...@d...ek> napisał w wiadomości

    > Jak na szmelc to nieźle. Nie ma czegoś z normalnymi kolorami i
    > odrobiną ostrości ? Może
    > być 10 razy cięższe i troche droższe.

    Jest
    GoPro.

  • 19. Data: 2011-12-29 16:54:43
    Od: Lukasz Spychalski <l...@s...polbox.com>

    Tmek wrote:

    > Wersja pozadana okreslna jest jako #11 i nagrywa w h.264.

    Tuż przed Świętami wyszła nowa wersja (tzw #16) opracowana zgodnie z
    sugestiami modelarzy z rcgroups. Znacznie lepiej radzi sobie z balansem
    bieli i doborem ekspozycji w zmieniających się warunkach, wierniej oddaje
    barwy, obiektyw mniej winietuje (kosztem odrobinę mniejszego pola widzenia),
    może nagrywać w pętli, napisano do niej dobry program ułatwiający setup.
    Wydaje się jednak, że ma nieco mniejszą czułość i wymaga dobrego światła.
    Tak czy inaczej - stosunek cena/jakość jest nie do pobicia (jak wcześniej
    przy #3 i #11).

    http://myworld.ebay.com/eletoponline365
    http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1556
    994

    --
    pozdrawiam,
    Lukasz Spychalski

  • 20. Data: 2011-12-31 11:05:00
    Od: "Haha" <e...@g...com>

    > Jest
    > GoPro.

    Duża część filmów na youtube nie spełnia ani warunku ostrości ani kolorów. A
    kamera
    nie jest TROCHE droższa tylko 10 razy.