  • 1. Data: 2020-07-27 21:43:25
    Temat: Mitsubishi wycofuje się z Europy
    Od: yabba <...@...pl>

    Mitsubishi wycofuje się z Europy.

    https://motofilm.pl/2020/07/koniec-mitsubishi-marka-
    samochodowa-wycofuje-sie-z-europy/

    yabba

  • 2. Data: 2020-07-28 13:14:59
    Temat: Re: Mitsubishi wycofuje się z Europy
    Od: K <n...@e...com>

    On 27/07/2020 20:43, yabba wrote:
    > Mitsubishi wycofuje się z Europy.
    >
    > https://motofilm.pl/2020/07/koniec-mitsubishi-marka-
    samochodowa-wycofuje-sie-z-europy/

    I dobrze. Z wyjatkiem Lancera Evo cala reszta nie nadawala sie do niczego.

  • 3. Data: 2020-07-28 13:20:02
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 28-07-2020 o 13:14, K pisze:

    samochodowa-wycofuje-sie-z-europy/

    > I dobrze. Z wyjatkiem Lancera Evo cala reszta nie nadawala sie do niczego.

    Bez przesady, mieli bardzo fajne samochody terenowe, niektóre suvy też
    im się w miarę udały.
    Zamiana na Renault to na pewno nie jest krok w dobrą stronę -
    konkurencja działa na rynek dobrze.

  • 4. Data: 2020-07-28 14:31:39
    Od: K <n...@e...com>

    On 28/07/2020 12:20, Cavallino wrote:

> [...]
    > im się w miarę udały.
    > Zamiana na Renault to na pewno nie jest krok w dobrą stronę -

    Gnijace podwozie w Pajero to byl dramat.

  • 5. Data: 2020-07-28 15:38:16
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 28-07-2020 o 14:31, K pisze:

    samochodowa-wycofuje-sie-z-europy/

    > Gnijace podwozie w Pajero to byl dramat.

    A miałeś jakieś Renault? ;-)

  • 6. Data: 2020-07-28 16:06:17
    Od: K <n...@e...com>

    On 28/07/2020 14:38, Cavallino wrote:

    samochodowa-wycofuje-sie-z-europy/

    > A miałeś jakieś Renault? ;-)

    Nie ale glownie dla tego, ze mi sie wizualnie zaden nie podoba.

  • 7. Data: 2020-07-28 16:17:50
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 28-07-2020 o 16:06, K pisze:

    > Nie

    To pewnie dlatego, uważasz, że to dobrze iż Renault zastępuje Mitsu w
    Europie .... ;-)

  • 8. Data: 2020-07-28 16:29:30
    Od: yabba <...@...pl>

    samochodowa-wycofuje-sie-z-europy/

    > I dobrze. Z wyjatkiem Lancera Evo cala reszta nie nadawala sie do niczego.
    L200 chyba było udane. Ostatnie elektryczne Outlandery też dobrze się
    sprzedawały.

    yabba

  • 9. Data: 2020-07-28 18:56:49
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 27 Jul 2020 21:43:25 +0200, yabba

    > Mitsubishi wycofuje się z Europy.

    Ja to nigdy nie ogarniałem decyzji tego koncernu. Zrobili jako jedni z
    pierwszych miejskie elektryczne wozidło (i-MiEV) potem przez 9 lat nic w
    nim nie zmienili. Nie wypuścili nic nowego choć rynek EV się ewidentnie
    rozwijał i rozwija jeszcze prężniej -- już nawet Toyota odpuściła wodór i
    swoje twarde brnięcie w hybrydy (no smog heh) i jednak idzie w EV. W
    Outlanderze PHEV też tylko kosmetyczne zmiany w napędzie EV, deska ciosana
    samurajskim (tępym) mieczem bez zmian od lat, choć w Eclipse wyglądało to
    całkiem nowocześnie w środku (acz znowu infortajment pozostał na żenującym
    poziomie), ale z zewnąrz to jest kupa (podobnie jak klockowaty Outlander i
    reszta spółki). Spacestar, którego ma żona, to już w ogóle żal wspominać.
    Cena kosmiczna za taczkę z ławkami z parku zamiast foteli. I też wygląda
    jak kupa nosorożca.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 10. Data: 2020-07-29 01:13:37
    Od: K <e...@s...com>

    On 28/07/2020 17:56, Myjk wrote:
> [...]
    > Cena kosmiczna za taczkę z ławkami z parku zamiast foteli. I też wygląda

    Musza zrozumiec, ze trzeba zatrudnic europejczykow do zaprojektowania
    samochodu, ktory przynajmniej nie bedzie wygladal jak kupa.