    From: "marek mak" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Mobilking - sieć dla dorosłych???
    Date: Tue, 17 Feb 2009 13:53:10 +0100

    > Moja pociecha jest młodsza od Twojej bo sama jeszcze nie wiedziała o co
    > prosić, wybrałem mobilking bo jest najtańszy w utrzymaniu. Jak na razie
    nie
    > zauważyłem żadnych nachalnych smsów sieci.

    ale mimo to co napisałem powyżej sprawdziłem treść umowy z operatorem, tak
    na wszelki wypadek gdyby brzydkie smsy zaczęły przychodzić

    Regulamin

    9.3 Mobilking ma prawo do:
    g) jednostronnego aktywowania nowych Usług na rzecz Użytkownika.
    //Mobilking może Ci aktywować co chce kiedy chce

    h) powiadamiania Użytkownika i Beneficjenta przez wysyłanie wiadomości SMS
    lub w inny właściwy sposób, o Usługach, produktach i innych działaniach MEC,
    pod warunkiem że Użytkownik lub Beneficjent w sposób wyraźny nie sprzeciwi
    się otrzymywaniu tego typu informacji
    //to właśnie dla Ciebie, będziesz dostawał puki się nie sprzeciwisz

    i) kontaktowania się z Użytkownikiem w celach bezpośredniego informowania o
    Usługach MEC lub produktach innej firmy, przy użyciu danych kontaktowych
    uzyskanych przez MEC w związku ze świadczonymi przez MEC Usługami.
    Użytkownik w każdym momencie ma prawo wyrażenia sprzeciwu odnośnie używania
    swoich danych kontaktowych w takich celach, poprzez poinformowanie o tym MEC
    w udokumentowany sposób
    //j.w.

    14.1
    Użytkownik może złożyć reklamację związaną z niewykonaniem lub nienależytym
    wykonaniem postanowień Umowy, dostarczając ją na piśmie na adres MEC,
    telefonicznie do Biura Obsługi MOBILKING, lub elektronicznie do Biura
    Obsługi MOBILKING, lub poprzez stronę internetową MEC www.mobilking.pl.