  • 1. Data: 2009-08-21 18:46:52
    Temat: do fachowców od Play Fresh (pakiet 100 min)
    Od: "Krzysiek" <k...@g...w.polsce>

    Pkt 7 Regulaminu oferty "100 min do Play i na stacjonarne w Play Fresh"

    Użytkownik, ktory aktywował "100 minut do Play i na stacjonarne w Play
    Fresh" otrzymuje 100 minut do

    wykorzystania na połączenia głsowe na numery w Sieci Telekomunikacyjnej P4 i
    na krajowe numery

    stacjonarne, realizowane z Sieci Telekomunikacyjnej P4.

    Pytanie: co oznacza "realizowane z sieci telekomunikacyjnej P4?" Wiem że
    Play ma roaming z Plusem dotyczacy pasm nieUMTSowych. Czy dzwoniąc ze
    stareńkiej Nokii, która nie pracuje w UMTS, na telefony stacjonarne będę
    mógł skorzystać z ów pakietu? Czy takie połączenie musi byc wykonane z tel
    będącego w zasięgu nadajników Playa (a nie Plusa)? Jak to rozpoznać? Od
    czego może to jeszcze zależeć? Interesuje mnie generalnie tylko dzwonienie
    na tel stacjonarne i z tego względu noszę się z zamiarem zakupu startera
    Play Fresh i zaprzęgnięcia do tego starej nokii zalegającej w szufladzie.

  • 2. Data: 2009-08-21 18:57:16
    Temat: Re: do fachowców od Play Fresh (pakiet 100 min)
    Od: bartekk <k...@g...com>

    Krzysiek pisze:
> [...]
    > P4 i na krajowe numery
    >
    > stacjonarne, realizowane z Sieci Telekomunikacyjnej P4.

    Ja mam na stale ustawionego Plusa, wylaczony Edge i 3G na srajfonie;) i
    wszystko dziala w pakiecie dobrze.

  • 3. Data: 2009-08-21 19:33:44
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    bartekk pisze:

    > Ja mam na stale ustawionego Plusa, wylaczony Edge i 3G na srajfonie;) i
    > wszystko dziala w pakiecie dobrze.

    Potwierdzam, aż z ciekawości ustawiłem na Plus, pakiet schodzi
    normalnie. Cholewka wie o co im chodziło w tym końcowym zapisie. Na
    logikę to o to, że dotyczy to rozmów realizowanych z sieci P4, czyli
    gdyby ktoś był klientem np Orange, to ten pakiet by nie dotyczył, bzdura
    jakaś..

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 4. Data: 2009-08-23 05:51:19
    Od: Pawel <l...@p...pl>

    Krzysiek dnia piątek 21 sierpień 2009 20:46 w wiadomości
    <h6mq39$mca$1@news.lublin.pl> na grupie pl.misc.telefonia.gsm wygłosił tezę
    :

    > Pytanie: co oznacza "realizowane z sieci telekomunikacyjnej P4?"

    Tu chodzi o to, że z zagranicy (roaming) pakiet nie działa.
    Na nadajnikach Play i Plus bez problemów.

    Paweł 'wonski' Bohdal
    GG # 1236285 LRU # 275820
    Your mouse has moved.
    Windows must be restarted for the change to take effect.

  • 5. Data: 2009-08-24 13:50:55
    Od: Technolog <t...@g...kropka.com>

    Dnia Sun, 23 Aug 2009 07:51:19 +0200, Pawel napisał(a):

> [...]
    >:

    > Tu chodzi o to, że z zagranicy (roaming) pakiet nie działa.
    > Na nadajnikach Play i Plus bez problemów.

    Tym bardziej, że aktualnie Plus to sieć telekomunikacyjna P4.

  • 6. Data: 2009-08-25 06:39:56
    Od: "Krzysiek" <k...@g...w.polsce>

    Użytkownik "Technolog" <t...@g...kropka.com> napisał w wiadomości

    > Tym bardziej, że aktualnie Plus to sieć telekomunikacyjna P4.

    Z tego co tu napisałeś wynika że połączenia z Play do Plusa miałyby schodzić
    z tego pakietu 100 minut. A to jest chyba totalna bzdurą?.

  • 7. Data: 2009-08-25 10:03:42
    Od: Technolog <t...@g...kropka.com>

    Dnia Tue, 25 Aug 2009 08:39:56 +0200, Krzysiek napisał(a):

    > Użytkownik "Technolog" <t...@g...kropka.com> napisał w wiadomości

    > Z tego co tu napisałeś wynika że połączenia z Play do Plusa miałyby schodzić
    > z tego pakietu 100 minut. A to jest chyba totalna bzdurą?.

    Nadinterpretowujesz ;p

    Chodzi o to, iż korzystając z sieci Play nie ma znaczenia, czy jest się
    zalogowanym do Play czy do Plus, wtedy sieci Plus i P4 są tożsame. Czyli
    nie ma znaczenia, z czyjego nadajnika się korzysta. Inną sprawą jest, dokąd
    się dzwoni, wtedy oczywiście są już naturalne różnice między Play i Plus.

    Wyjątek: Play Online, który nie loguje się do Plus.