  • 1. Data: 2009-09-06 18:21:41
    Temat: Modelica
    Od: Kit <b...@a...su>

    Witam
    Czy ktoś na tej grupie bawi się jakimiś programami opartymi na Modelice
    (Dymola, Maplesim itp.).Od niedawna zacząłem rozgryzać temat i obecnie
    jestem na etapie budowania prostych układów posługując się komponentami
    z różnych bibliotek. Od paru dni utknąłem na bibliotece mechanicznej,
    więc szukam projektów najprostszych maszyn mechanicznych. Ma ktoś może
    namiary na jakieś przykłady z opisami (po polsku lub angielsku)?