eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaModemy sprzętowe PSTN i ISDN Microcom - czy ma to jakąś wartość › Modemy sprzętowe PSTN i ISDN Microcom - czy ma to jakąś wartość
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    From: Vlad The Ripper <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>
    Subject: Modemy sprzętowe PSTN i ISDN Microcom - czy ma to jakąś wartość
    Date: Tue, 18 Apr 2023 08:20:00 +0200

    Cześć

    Podczas porządkowania natknąłem się na stare sprzęty microcom
    1. modem sprzętowy pstn DeskPorte 56K Voice
    2. modem sprzętowy ISDN USB trevel

    Czy ma to jeszcze jakąś wartość? Czy już można z czystym sumieniem
    zanieść do kosza na elektrośmieci?

    Dodatkowo płyta z softem RadCom QPro 6.32 datowana na 10.09.2001 (Serial
    number dołączony) do pomiarów parametrów linii telefonicznej (MOS i
    inne). Do linii VoIP też się nadaje. Dodatkowo jakieś
    instrukcje/materiały ze szkoleń. Czy to jeszcze może być komuś
    przydatne? Czy raczej do niszczarki?

    Jeśli komuś się przyda mogę to sprzedać.
    Z góry dzięki za pomoc.