  • 1. Data: 2023-04-18 08:20:00
    Temat: Modemy sprzętowe PSTN i ISDN Microcom - czy ma to jakąś wartość
    Od: Vlad The Ripper <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    Cześć

    Podczas porządkowania natknąłem się na stare sprzęty microcom
    1. modem sprzętowy pstn DeskPorte 56K Voice
    2. modem sprzętowy ISDN USB trevel

    Czy ma to jeszcze jakąś wartość? Czy już można z czystym sumieniem
    zanieść do kosza na elektrośmieci?

    Dodatkowo płyta z softem RadCom QPro 6.32 datowana na 10.09.2001 (Serial
    number dołączony) do pomiarów parametrów linii telefonicznej (MOS i
    inne). Do linii VoIP też się nadaje. Dodatkowo jakieś
    instrukcje/materiały ze szkoleń. Czy to jeszcze może być komuś
    przydatne? Czy raczej do niszczarki?

    Jeśli komuś się przyda mogę to sprzedać.
    Z góry dzięki za pomoc.

  • 2. Data: 2023-04-19 10:31:56
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...bezspamu.org.pl>

    W dniu 18.04.2023 o 08:20, Vlad The Ripper pisze:
    > Cześć
    >
    > Podczas porządkowania natknąłem się na stare sprzęty microcom
    > 1. modem sprzętowy pstn DeskPorte 56K Voice
    > 2. modem sprzętowy ISDN USB trevel

    Mógłym odkupić. Ile chcesz?

    Ten PSTN - to jest zewnętrzne pudełko?

    --

    Ślązak

  • 3. Data: 2023-04-19 11:54:41
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 18 Apr 2023 08:20:00 +0200, Vlad The Ripper napisał(a):

> [...]
    > instrukcje/materiały ze szkoleń. Czy to jeszcze może być komuś
    > przydatne? Czy raczej do niszczarki?
    >
    > Jeśli komuś się przyda mogę to sprzedać.

    Możesz oddać do jakiegoś muzeum. Są np. w Krakowie lub Wrocławiu.
    Możesz też dać Adamowi Śmiałkowi - pewnikiem zrobiłby film o tym. Jego
    filmy można obejrzeć na YouTube.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 4. Data: 2023-04-19 14:11:05
    Od: Vlad The Ripper <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    W dniu 2023-04-19 o 10:31, Tomasz Śląski pisze:

    > Mógłym odkupić. Ile chcesz?
    >
    > Ten PSTN - to jest zewnętrzne pudełko?

    PSTN zewnętrzny podłączany kablem szeregowym. Mam do niego zasilacz,
    kablel szeregowy, pudełko, instrukcję po polsku i jakieś płyty ze
    sterownikami.

    Reszta na priv.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2023-04-20 19:52:19
    Od: Vlad The Ripper <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    > Mógłym odkupić. Ile chcesz?
    >
    > Ten PSTN - to jest zewnętrzne pudełko?

    Odrzuciło mi wiadomość na twój priv. Jeśli jesteś zainteresowany proszę
    o kontakt na priv.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2023-04-21 19:22:57
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...bezspamu.org.pl>

    W dniu 20.04.2023 o 19:52, Vlad The Ripper pisze:

    > Odrzuciło mi wiadomość na twój priv. Jeśli jesteś zainteresowany proszę
    > o kontakt na priv.

    t...@k...org.pl :)
    I tak już zaspamione, więc co za różnica ;-)

    --
    Ślązak

  • 7. Data: 2023-04-21 19:43:48
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Tomasz Śląski napisał:

    > t...@k...org.pl :)
    > I tak już zaspamione, więc co za różnica ;-)

    Na konto z mojego nagłówka przychodzą śladowe ilości spamu. W zasadzie
    tylko z rosji, cyrylicą, więc jest okazja, by odpowiedzieć im gdzie mają
    sobie pójść. Kolejny przykład na to, jak wielką popularnością cieszy się
    dzisiaj Usenet.

    --
    Jarek

  • 8. Data: 2023-04-21 20:03:42
    Od: Vlad The Ripper <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    W dniu 2023-04-21 o 19:22, Tomasz Śląski pisze:

    > t...@k...org.pl :)
    > I tak już zaspamione, więc co za różnica ;-)

    Poszło. Zobaczymy, czy tym razem nie odrzuci.

  • 9. Data: 2023-04-24 20:45:13
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...bezspamu.org.pl>

    W dniu 21.04.2023 o 20:03, Vlad The Ripper pisze:

    > Poszło. Zobaczymy, czy tym razem nie odrzuci.

    Biznes ubity ;-) Czekam za wiadomością od paczkomatu :)

    --
    Ślązak