  • 1. Data: 2009-02-19 13:19:41
    Temat: Monitor 19'', panorama - wybór
    Od: "Piotr" <piotr76(fake)@op.pl>

    Witajcie,
    mam pytanie związane z zakupem nowego monitora. Nie jestem uzytkownikiem
    bardzo wymagającym. Obecnie działam na leciwym, 8-letnim lcd, przy 1024x768
    ;)).
    Moje potrzeby ograniczają się do poczty, www, czasem obróbki, zdjęć. Nie
    korzystam raczej z monitora, jako ekranu kinowego, choć w kontekście mojego
    lenistwa zacząłem rozważać ten element jako opcję.

    Swoje wymagania określiłem: 1440x900, 19-21'', czarny, niski pobór mocy
    (monitor pracuje 23/24), wskazane, choć niekonieczne głośniki. Może raz na
    jakiś czas coś obejrze na nim, więc wazne, aby niespecjalnie smużył. I tyle.
    tylko, albo aż.

    Najchętniej kupiłbym jakiegoś Samsunga, zwłaszcza w tej fortepianowej
    edycji. Nieźle wygląda też HP pavilion, ale ma problemy z dostepnością w
    Wawie.

    W takim Electro World ceny za model o w/w parametrach, tyle, że LG
    (nieciekawy design :(), zaczynają się od 449 zł, co nie jest chyba
    wygórowaną ceną...

    Mam jednak 2 prośby:
    1/ wskażcie marki (lub modele), których nie powinienem kupować,
    2/ wskażcie inne niż E-W, MM, Saturn i CGKomputerowa w Warszawie, gdzie jest
    duży wybór i rozsądne ceny.

    Dzięki!

    P.S. Czy faktycznie warto pchac się w monitor z opcją tunera tv, czy obejść
    to poprzez kartę graficzną? Mam dwa dekodery i raz na jakiś czas poczciwa
    14'' nie wystarcza ;))