  • 1. Data: 2009-02-19 14:23:13
    Temat: Płyta + procek i pamięć do 500 złproszę o poradę.
    Od: m...@v...pl

    Witam

    muszę zmodernizować kompa rodziców, kwota do zagospodarownaia to 500 zł,
    ostatnio miałem sporą przerwę w śledzeniu części i trendów. Będę wdzięczny za
    podpowiedzi jaki osprzęt zakupić, interesuje mnie płyta, procek i pamięć. W
    starej obudowie ATX mam zasilacz 300 W (z 200 roku).
    Z góry dziękuję.

  • 2. Data: 2009-02-19 15:05:16
    Temat: Re: Płyta + procek i pamięć do 500 złproszę o poradę.
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    <m...@v...pl> napisał:

    > W starej obudowie ATX mam zasilacz 300 W (z 200 roku).

    Raczej go wymień. Słyszałem opinie, że za czasów dynastii Han chińczycy
    robili kiepskie kondensatory.

    JoteR (urlopowo)

  • 3. Data: 2009-02-19 18:26:16
    Od: m...@v...pl

    > Raczej go wymień. Słyszałem opinie, że za czasów dynastii Han chińczycy
    > robili kiepskie kondensatory.
    >
    > JoteR (urlopowo)

    Czyli zasilacz 300Watt nie da rady? Z tą dynastią niezly żarcik ;-)Nikt nie
    pomoże wskazać modelu płyty głównej? Komp nie ma służyc do gier, tylko
    internet, video przez skype, aplikacje office, to wszystko.
    Z góry dziękują

  • 4. Data: 2009-02-19 18:55:27
    Temat: Re: P
    Od: Maciek - Wally <k...@o...pl>

    m...@v...pl pisze:

    > Czyli zasilacz 300Watt nie da rady? Z tą dynastią niezly żarcik ;-)Nikt nie

    A jakiej firmy ten zasilacz (to bardzo istotne)? I z którego tak
    naprawdę roku?

    > pomoże wskazać modelu płyty głównej? Komp nie ma służyc do gier, tylko
    > internet, video przez skype, aplikacje office, to wszystko.
    > Z góry dziękują

    A kartę graficzną masz? Na AGP czy PCI-e? Bo jeżeli masz na AGP, to
    trzeba wziąć płytę ze zintegrowaną grafiką.

    Jak podasz te szczegóły pewnie więcej osób będzie mogło pomóc ;)

    --
    Maciek

  • 5. Data: 2009-02-19 18:58:15
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Thu, 19 Feb 2009 19:26:16 +0100, m...@v...pl napisał(a):

    > Komp nie ma służyc do gier, tylko
    > internet, video przez skype, aplikacje office, to wszystko.

    To ci starczy Barton 2800+ na płycie GA-7400SL plus 512MB RAM. Całość
    jakieś 300zł na Allegro :)
    --
    Jacek

  • 6. Data: 2009-02-19 19:03:24
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Thu, 19 Feb 2009 19:58:15 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > To ci starczy Barton 2800+ na płycie GA-7400SL plus 512MB RAM. Całość
    > jakieś 300zł na Allegro :)

    I twoja zasiłka 300W to uciągnie. I stara karta graficzna się przyda.
    --
    Jacek

  • 7. Data: 2009-02-20 07:16:49
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>

    Dnia 19-02-2009 o 19:26:16 <m...@v...pl> napisał(a):

> [...]
    > pomoże wskazać modelu płyty głównej? Komp nie ma służyc do gier, tylko
    > internet, video przez skype, aplikacje office, to wszystko.

    Ja bym wziął coś takiego:
    http://www.allegro.pl/item562006124_rewelacja_am2_ms
    i_z_gf6100_sempron_le_1250_avc.html

    Do tego jakiś zasilacz, i uzupełnić do 500 zł pamięcią (ile się da...).

    Albo to :
    http://www.allegro.pl/item550349390_plyta_procesor_p
    amiec_grafika_nowe_gwar.html

    i zasilacz...

    --
    Brak sygnaturki.

  • 8. Data: 2009-02-20 07:29:33
    Od: m...@v...pl

    Zasilacz jest z 2000 roku, czyli ma już 9 latem. Dowiedziałem się że są teraz
    tylko jedne wtyczki zasilające płytę.

  • 9. Data: 2009-02-20 13:06:23
    Od: venioo <v...@p...fm>

    m...@v...pl pisze:
    > Zasilacz jest z 2000 roku, czyli ma już 9 latem. Dowiedziałem się że są teraz
    > tylko jedne wtyczki zasilające płytę.

    No to dolicz sobie jeszcze nowy zasilacz - 9 lat to juz najwyzsza pora,
    zeby zasilacz poszedl na emeryturke.

    --
    venioo

  • 10. Data: 2009-02-20 14:30:21
    Od: shaman <n...@n...com>

    m...@v...pl pisze:
    > Zasilacz jest z 2000 roku, czyli ma już 9 latem. Dowiedziałem się że są teraz
    > tylko jedne wtyczki zasilające płytę.

    ja mam niewiele młodszy zasilacz z 20-pinowym złączem... i spokojnie
    zasila mi płytę z 24-pinowym złączem.

    PZDR
    Shaman