  • 1. Data: 2009-01-17 13:26:48
    Temat: Monitor NEC AccuSync LCD72XM
    Od: "RG" <r...@p...onet.pl>

    posiadam juz od dawna powyzszy monitor ma on mozliwosc podlaczenia 2 komputerow
    przez przewod DVI i D-SUB
    ostatnio czasami mam wlasnie do niego podlaczone 2 komputery i na panelu tego
    monitora jest przycisk 1<->2/RESET, ktorym moge przelaczac sie miedzy
    komputerami.
    moze ktos wie:
    - czy istnieje jakas mozliwosc przelaczania miedzy komputerami za pomoca myszki
    lub za pomoca klawiatury?
    tak abym np. na klawiaturze nacisnal jakas kombinacje klawiszy i mogl sie
    przelaczyc na 2 komputer - bez naciskania przycisku na monitorze.
    - czy istnieje jakies oprogramowanie NEC umozliwiajace np. w malym okienku
    ogladanie podgladu drugiego podlaczonego komputera?
    Z gory dziekuje za odpowiedz.
    RG

  • 2. Data: 2009-01-17 23:14:57
    Temat: Re: Monitor NEC AccuSync LCD72XM
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    Użytkownik "RG" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > - czy istnieje jakas mozliwosc przelaczania miedzy komputerami za pomoca
    > myszki
    > lub za pomoca klawiatury?

    tak, ale nie sprzetowe wiec ntg ;)
    zassij sobie cos co ci wylaczy monitor np. wizmo (monoff) zrob skrot i klikaj

    > - czy istnieje jakies oprogramowanie NEC umozliwiajace np. w malym okienku
    > ogladanie podgladu drugiego podlaczonego komputera?

    jezeli nie ma pip to nie, zauwaz ze jedynym elementem wspolnym tej konfiguracji
    jest monitor, wiec musi to byc funkcja monitora a nie programowa na jednym z
    komputerow

    tu zainteresowalbym sie raczej jakims ultravnc jezeli ci to faktycznie potrzebne

    ogolnie pytanie da sie sprowadzic do softu, wiec raczej pomocy szukaj na grupie
    o systemie ktorego uzywasz

    a ze sprzetowego punktu widzenia, jezeli przelaczenia powoduja wylaczenie
    podswietlenia, to bylbym ostrozny ze zbyt czestym wykorzystywaniem tej funkcji
    i skupil sie na jakims zdalnym pulpicie

  • 3. Data: 2009-01-18 10:22:26
    Od: "RG" <r...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "RG" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > tak, ale nie sprzetowe wiec ntg ;)
    > zassij sobie cos co ci wylaczy monitor np. wizmo (monoff) zrob skrot i klikaj

    o fajny programik

    > a ze sprzetowego punktu widzenia, jezeli przelaczenia powoduja wylaczenie
    > podswietlenia, to bylbym ostrozny ze zbyt czestym wykorzystywaniem tej funkcji
    > i skupil sie na jakims zdalnym pulpicie

    ultravnc jest dobrym pomyslem
    ale jak mzoesz to tozwin ta powyzsza wypowiedz, dlaczego czeste przelaczanie
    miedzy 2 komputerami moze byc szkodliwe (przynajmniej tak odebralem ta
    wypowiedz)
    RG

  • 4. Data: 2009-01-18 12:56:09
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

> [...]

    czeste wylaczanie i wlaczanie szkodzi kazdemu sprzetowi ktory nie byl z
    mysla o tym projektowany, monitor zazwyczaj wlacza sie kilka razy na dobe,
    przy przelaczaniu co 15 min i 8h uzywania masz juz 30 wlaczen podswietlenia
    (o ile gasnie i dopiero przelacza sie na drugi sygnal) dziennie i 10000 rocznie
    moze sie to okazac dla monitora na dluzsza mete zabojcze

  • 5. Data: 2009-01-18 13:03:31
    Od: "RG" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    rocznie
    > moze sie to okazac dla monitora na dluzsza mete zabojcze

    ok, dzieki
    RG