  • 1. Data: 2009-01-17 11:45:31
    Temat: Problem z wymianą procka w starym kompie
    Od: s...@g...com

    Witam

    Płyta ECS K7VTA3
    Procesor Duron 1000 Mhz
    Grafika Geforce 2 MX

    Wszystko fajnie chodzi, ale trafił mi się Duron 1200, tylko nie
    wiadomo czy dobry.

    Podmieniłem procka no i ciągły pisk, więc wyłączam, wrzucam
    poprzedniego (Duron 1000) procesora i dupa.

    Płyta ma zasilanie, ale monitor się nie włącza i system nie startuje
    (sądząc po pracy dysku).
    Nie ma żadnych alarmowych dzwieków.

    Chyba płyta padła, bo nie alarmuje gdy włączam np. bez pamięci lub
    nawet bez procesora.

    Wymieniłem grafikę - nic.
    Zresetowałem bios (wyjęcie baterii) - nic.

    Czy zepsuty procesor mógł uszkodzić płytę?

    Ma ktoś jakieś rozwiązanie?

  • 2. Data: 2009-01-17 17:14:14
    Temat: Re: Problem z wymianą procka w starym kompie
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    >Czy zepsuty procesor mógł uszkodzić płytę?

    jak najbardziej możliwe.

  • 3. Data: 2009-01-17 20:23:16
    Od: "shapyr" <s...@p...onet.pl>

    >Użytkownik napisał w wiadomości
    >Zresetowałem bios (wyjęcie baterii) - nic.

    Spróbuj wyłączyć zasilanie przełącznikiem na zasilaczu lub odłącz kabel
    zasialjący zanim zresetujesz bios. Mam taką płytę główną w której reset
    tylko wtedy działa.