  • 1. Data: 2010-03-10 09:04:23
    Temat: Montaż wspomagania kierownicy w nissanie micra
    Od: "Jim" <j...@w...pl>

    Witam

    Moja kobieta zaczyna narzekać na brak wspomagania kierownicy autko to micra
    k 11, czy jest możliwość założenia wspomagania, jeśli tak to co by było
    potrzebne i jakie mogą być przybliżone koszty ? No i podstawowe pytanie czy
    to w ogóle zdałoby egzamin ?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-03-10 09:18:26
    Od: z <z...@g...pl>

    KiedyJim pisze:
> [...]
    > potrzebne i jakie mogą być przybliżone koszty ? No i podstawowe pytanie czy

    Kiedyś się dopytywałem o Corsę B w tym temacie.
    Ogólnie stanęło na tym żeby sobie dać spokój.
    Ostatecznie sprzedałem i kupiłem auto ze wspomaganiem.

  • 3. Data: 2010-03-10 09:37:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jim pisze:
> [...]
    > potrzebne i jakie mogą być przybliżone koszty ? No i podstawowe pytanie czy

    Obawiam się, że sprzedanie tego i kupienie modelu ze wspomaganiem
    wyjdzie taniej i lepiej.

    Natomiast warto zadbać o stan układu kierowniczego i właściwą technikę
    "kręcenia" - micra to nie jest jakaś ciężarówka i właściwie tylko osoby
    z jakimś niedowładem mogą mieć problemy z wykonywaniem manewrów.

    Jeśli usiłuje kręcić, kiedy stoi w miejscu to nic dziwnego, że jej
    ciężko - a i dla pojazdu nie jest to za zdrowe. Wspomaganie zmieni taką
    sytuację tylko o tyle, że będzie jej łatwiej robić krzywdę samochodowi ;)

    Jeśli zaś manewruje zgodnie ze sztuką i nadal jej ciężko - to może kup
    jej jakieś witaminki? ;->

  • 4. Data: 2010-03-10 09:44:17
    Od: Sebastian Sawicki <f...@s...edu.pl>

    Andrzej Lawa said the following on 10.03.2010 09:37:
> [...]
    > sytuację tylko o tyle, że będzie jej łatwiej robić krzywdę samochodowi ;)
    >
    > Jeśli zaś manewruje zgodnie ze sztuką i nadal jej ciężko - to może kup

    Jak sie jezdzi w duzym miescie, a nie w malej miescinie, to krecenie na
    postoju jest praktycznie konieczne, szczegolnie jak jest bardzo ciasno i
    trzeba sie lamac na np. 5 razy.

    Mozna zamontowac wspomaganie elektryczne, montowane na kolumnie
    kierowniczej. Bedzie to najprostrze rozwiazanie. Trudniej bedzie znalezc
    miejsce gdzie to Ci zrobia.
    Chyba ze zrobisz to sam, ale pewnie skoro pytasz to raczej nie..
    S.

  • 5. Data: 2010-03-10 09:46:26
    Od: "Jim" <j...@w...pl>

    hihihihi no fakt nie pomyslalem o witaminkach zawsze to taniej ;)

  • 6. Data: 2010-03-10 09:47:37
    Od: "PaweL" <l...@i...pl>

    Trzeba wymienić przekładnię kierowniczą, domontować pompę na silniku,
    zbiorniczek płynu i połączyć to wszystko przewodami.
    W grę wchodzi tylko kupienie zestawu używanych cześci z rozbieranego
    samochodu, nie anglika.

    pozdrawiam
    Paweł

  • 7. Data: 2010-03-10 10:13:07
    Temat: Re: Monta? wspomagania kierownicy w nissanie micra
    Od: krz <a...@g...pl>

    PaweL wrote:
    > Trzeba wymieniae przek?adnie kierownicz?, domontowaae pompe na silniku,
    > zbiorniczek p?ynu i po??czyae to wszystko przewodami.
    > W gre wchodzi tylko kupienie zestawu u?ywanych cze?ci z rozbieranego
    > samochodu, nie anglika.
    >

    > pozdrawiam
    > Pawe?

    A czy przypadkiem w Micrach nie było stosowane wspomaganie elektryczne?

  • 8. Data: 2010-03-10 10:41:19
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > Kiedyś się dopytywałem o Corsę B w tym temacie.
    > Ogólnie stanęło na tym żeby sobie dać spokój.
    > Ostatecznie sprzedałem i kupiłem auto ze wspomaganiem.

    akurat w corsie to grosze wychodzi. Jakies 300-400zl czesci z
    uzywanego i 150-200zl robocizna kogos kumatego.

  • 9. Data: 2010-03-10 13:02:43
    Od: to <t...@a...xyz>

    Jim wrote:

    > Moja kobieta zaczyna narzekaae na brak wspomagania kierownicy autko to
    > micra k 11, czy jest mo?liwo?ae za?o?enia wspomagania, je?li tak to co by
    > by?o potrzebne i jakie mog? byae przybli?one koszty ? No i podstawowe
    > pytanie czy to w ogóle zda?oby egzamin ?

    Znajdź jakieś forum Micry czy Nissana ogólnie, tam Ci pewnie napiszą
    jakie dokładnie części są potrzebne. Potem kup jest na allegro (pisz do
    gości po których ogłoszeniach widać, że mają takie auto na części) lub na
    szrocie i załóż. Nie powinno wyjść specjalnie drogo.

    --
    cokolwiek

  • 10. Data: 2010-03-10 13:23:30
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

> [...]

    akurat w corsie to grosze wychodzi. Jakies 300-400zl czesci z
    uzywanego i 150-200zl robocizna kogos kumatego.

    zależy jaka ta Corsa B była - rok, silnik,
    jeżeli mowa była o wspomaganiu hydraulicznym, to fakt,
    bo z elektrycznym sprawa jest trochę cięższa,
    brat