  • 1. Data: 2010-02-07 19:40:34
    Temat: Re: Zgadnijcie ile kosztuje
    Od: "aro333" <a...@g...pl>

    Wlasnie jestem w trakcie kasowania szkody w Corolce rocznik 1999 Liftbeck
    przed liftem. Samochod dostał pod lampę tylnią od strony kierowcy - do
    wymiany zderzak, pas tylni i jakies mocowania. Tak stwierdzil
    wyceniacz-likwidator z MTU. I tu muszę coś napisac- czytalem ,że MTU
    strasznie przeciąga a tu proszę po 24 godzinach ogledziny z wyceną i gdybym
    się zgodzil na kase to juz bym mial na koncie , ale o tym zaraz.Z racji
    takiej ze wycena byla śmiesznie niska (1050zl) postanowilem miimo wieku
    naprawiac bezgotówkowo w ASO Toyoty. Pojechalem , na dzien dobry bez
    zbytnich ogledzin pan stwierdzil , że bedzie tutaj na ok 3 tys i zebym sie
    nie martwil , bo reszte przy takiej formie likwidacji szkody, załatwią
    sami.Generalnie stłuczony jest tylko sam narożnik ale z racji ze jest to
    jeden element będzie wymieniany caly tylni element najprawdopodobniej . Skąd
    wiem , że dostałbym już kasę - ano stąd , że pomimo załatwiania tematu
    bezgotówkowo (nadmienilem to już panu likwidatorowi który to dał mi do tego
    dodatkowe dokumenty), MTU wzslalo mi kase drog pocytow hahaha. Oczywiście
    ich nie wziąłem. W Czwartek minie dwa tygodnie a kasa praktycznie by byla ,
    tylko że mala. Ciekawe na ile się pomylili a na ile byla to pewna forma
    pułapki, jak by nie bylo MTU widzę , że działa szybko przynajmniej przy
    takich niewielkich szkodach i przy polisie OC.

  • 2. Data: 2010-03-10 00:46:57
    Temat: Zgadnijcie ile kosztuje
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Zgadnijcie ile kosztuje naprawa:

    Vectra C, pęknięty zderzak, cienka rysa 10cm długości na masce do
    podkładu (od gałęzi albo czegoś takiego), porysowany do podkładu błotnik
    (obcierka parkingowa), przesunięty do tyłu dół chłodnicy klimatyzacji o
    5mm (trudno zgadnąć historię tego odgięcia).

    Oczywiście naprawa profesjonalna w ASO, czy żadnych metod druciarskich ;)

  • 3. Data: 2010-03-10 00:50:49
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

> [...]
    > zgadnąć historię tego odgięcia).
    > Oczywiście naprawa profesjonalna w ASO, czy żadnych metod druciarskich ;)

    7-9kzł??

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 4. Data: 2010-03-10 00:52:38
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 10 Mar 2010 00:46:57 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):

    > Oczywiście naprawa profesjonalna w ASO, czy żadnych metod druciarskich ;)

    Jak w ASO to pewnie 2k x liczba punktów = 8k ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 5. Data: 2010-03-10 00:53:24
    Od: to <t...@a...xyz>

    Tomasz Pyra wrote:

> [...]
    > (obcierka parkingowa), przesunięty do tyłu dół chłodnicy klimatyzacji o
    > 5mm (trudno zgadnąć historię tego odgięcia).

    Ojciec tylny zderzak w Vectrze wymieniał wraz z dokładką i koło 5000 zł
    to kosztowało razem z lakierowaniem. ;-) Żadnych innych uszkodzeń.

    --
    cokolwiek

  • 6. Data: 2010-03-10 00:56:23
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> wrote in message
    > Vectra C, pęknięty zderzak,
    [..]
    > przesunięty do tyłu dół chłodnicy klimatyzacji o 5mm (trudno zgadnąć
    > historię tego odgięcia).

    Jeśli to przedni zderzak to historia sama się chyba nasuwa na myśl...

  • 7. Data: 2010-03-10 00:58:55
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Tomasz Pyra pisze:
    > Zgadnijcie ile kosztuje naprawa:

    No nic - wszyscy zgadli, więc żadna sensacja ;)

  • 8. Data: 2010-03-10 09:43:23
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> writes:

> [...]
    > klimatyzacji o 5mm (trudno zgadnąć historię tego odgięcia).
    >
    > Oczywiście naprawa profesjonalna w ASO, czy żadnych metod druciarskich ;)

    Wygląda na szkodę całkowitą 8-)

    MJ

  • 9. Data: 2010-03-10 09:56:31
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Tomasz Pyra pisze:
> [...]
    > 5mm (trudno zgadnąć historię tego odgięcia).
    >
    > Oczywiście naprawa profesjonalna w ASO, czy żadnych metod druciarskich ;)

    Lakierowanie klapki wlewu paliwa ASO Skoda: 890zl

    MarcinJM

  • 10. Data: 2010-03-10 10:05:14
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    MarcinJM pisze:

    > Lakierowanie klapki wlewu paliwa ASO Skoda: 890zl

    W końcu to jest to element, a stawka jest za element.

    Ale:
    + demontaż
    + materiały
    + montaż

    Jeśli chcesz mieć ładnie zrobione, to musisz dodatkowe "pocieniować"
    sąsiednie elementy (no, tu tylko błotnik ze słupkiem).

    ;)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański