  • 1. Data: 2010-03-10 00:32:42
    Temat: vw touran - pytanie o klamke drzwi
    Od: "darek s." <s...@g...pl>

    Czy da sie zmienic klamke drzwi kierowcy na tylna - bez zamka - montujac
    taka sama jak od tylnych drzwi ? Pytam bo mam zamiar kupic przez internet i
    nie bedzie mozliwosci porownania.

    Darek

  • 2. Data: 2010-03-10 02:04:14
    Temat: Re: vw touran - pytanie o klamke drzwi
    Od: to <t...@a...xyz>

    darek s. wrote:

    > Czy da sie zmienic klamke drzwi kierowcy na tylna - bez zamka - montujac
    > taka sama jak od tylnych drzwi ? Pytam bo mam zamiar kupic przez
    > internet i nie bedzie mozliwosci porownania.

    A nie możesz poszukać lewej przedniej klamki od anglika?

    --
    cokolwiek

  • 3. Data: 2010-03-10 02:17:57
    Od: "darek s." <s...@g...pl>

    > A nie możesz poszukać lewej przedniej klamki od anglika?

    moge ale czy jest jakas roznica miedzy tylna a przednia bez wkladki zamka ?

  • 4. Data: 2010-03-10 02:18:43
    Od: to <t...@a...xyz>

    darek s. wrote:

    > moge ale czy jest jakas roznica miedzy tylna a przednia bez wkladki
    > zamka ?

    Tego niestety Ci nie powiem, bo nie wiem...

    --
    cokolwiek