  • 1. Data: 2021-10-05 09:23:34
    Temat: Moto G7 Power
    Od: trybun <C...@j...cb>

    Pytanie do użytkowników tytułowych telefonów - czy po dwu latach
    użytkowania w waszych telefonach też nastąpił gwałtowny spadek
    wydajności baterii?

  • 2. Data: 2021-10-05 10:04:22
    Temat: Re: Moto G7 Power
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 05.10.2021 o 09:23, trybun pisze:

    > Pytanie do użytkowników tytułowych telefonów - czy po dwu latach
    > użytkowania w waszych telefonach też nastąpił gwałtowny spadek
    > wydajności baterii?

    Pytanie jest bez sensu. Gdybyś zapytał, o to samo ale tylko w przypadku
    braku zainstalowania jakichkolwiek aplikacji oprócz "fabrycznych" to też
    nie miałoby to sensu. Aplikacje aktualizowane zachowują się bardzo
    różnie w drenowaniu baterii, konfiguracja również.

    Każdy telefon GSM zachowuje się skrajnie inaczej przy każdej z sieci GSM
    a na dodatek te sieci zmieniają sobie priorytety w dostępie do swoich
    usług w zależności od pasma.

    Przykład. Znajomy dał mi swój telefon za free, bo mu bateria trzymała 3h
    a wymiana była nieopłacalna, jego sieć GSM miała zakres jednej
    kreseczki. Po usunięciu apek, które działały w tle lub non-stop online
    oraz zmianie operatora telefon trzyma baterię 48h przez następny rok i
    nadal działa.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 3. Data: 2021-10-05 10:33:07
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W wtorek, 5.10.2021 o 09:23, trybun napisał:

    > Pytanie do użytkowników tytułowych telefonów - czy po dwu latach
    > użytkowania w waszych telefonach też nastąpił gwałtowny spadek
    > wydajności baterii?

    Nie.