    From: "Aleksander" <f...@f...fake>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Motocykl dla żółtodzioba - taki do ok 20KM.
    Date: Tue, 29 Mar 2011 18:49:35 +0200

    Witam,

    Kiedyś w dawnych czasach zrobiłem sobie prawo jazdy na
    motocykl - w 1993 roku - i jakoś krótko przed i krótko
    po ujeżdzałem jakieś SHLki, MZtki (ale w sumie
    mało przejechanych kilometrów).

    A teraz moja przygoda z dziś.

    Teraz po 18 latach zasadniczo przerwy w ujeżdżaniu
    dwóch-kółek kolega podjechał pod pracę nowym nabytkiem,
    Honda CB600F... 100KM - człek mimo że stary, napalił się
    jak szczerbaty na suchary i mówię, daj się przejechać,
    delikatnie zrobię rundkę ... no i delikatne ruszenie jeszcze
    gładko poszło - ale na tym sukcesy się skończyły... ;)
    ... przy bardzo ciasnej nawrotce w lewno minimalne
    odkrecenie gazu okazało się zbyt duże i motorek wyskoczył
    jak narowista bestia w stronę latarni i zaparkowanego tuż obok
    Subaru kolegi z pracy. Na szczęście pewne rzeczy zadziały
    się instynktownie i wciśniecie sprzęgła i hamulca jakoś uratowało
    mi skórę, choć niestety wjechałem odrobinkę w zderzak Subaru i za
    lakierowanie będzie trzeba zapłacić - no ale człowiek głupi,
    to nawet dobrze, na drugi raz nie będe miał ochoty na takie
    przygody - dobrze że tylko na tym się skończyło, że motor
    cały, ja prócz wysokiego stężenia adrenaliny we krwi też
    wyszedłem bez szwanku. Jednak dopóki człowiek nie poczuje
    pod własną d... co to jest spora moc motorka, to nie jest
    sobie tego wyobrazic - no przynajmniej ja nie mogłem.

    I teraz prośba do Was - polećcie jakiś motorek, żeby
    przypomnieć sobie jazdę jednośladem - z jedną uwagą -
    - mieć małą moc ! :) - no i dobrze jakby był prosty,
    łatwy do prowadzenia.