  • 21. Data: 2010-05-19 14:46:08
    Temat: Re: Motocykl w działalno?ci gospodarczej?
    Od: "Alex D. B." <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ht099m$els$1@news.onet.pl...

    > Czyli wypada nakleić logo firmy na kurtkę i można ją rozliczyć?
    nie, bo sie przyczepia ze mozna odkleic. ale jak wyszyje/naszyje/wyhaftuje
    logo - to tak, oczywiscie.

    prawo w pl jest chore, i tyle.
    lacznie z tym, ze vatu od paliwa konserwy odliczyc nie moge, od motocykla
    moge.

    Alex.

  • 22. Data: 2010-05-19 19:23:17
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > nie, bo sie przyczepia ze mozna odkleic. ale jak wyszyje/naszyje/wyhaftuje
    > logo - to tak, oczywiscie.

    raczusz zartowac
    to wg ciebie moje oklejone punto reklamami powinienem pomalowac agresywnymi
    farbami?

    > prawo w pl jest chore, i tyle.
    > lacznie z tym, ze vatu od paliwa konserwy odliczyc nie moge, od motocykla
    > moge.

    jestes w bledzie

    jak masz samochod odobowy w dg to odliczasz 60% vat a pozostala czesc czyli
    netto+ 4/10 wartosci vat zalicza sie jako koszt uzyskania przychodu i
    odlicza od dochodowego (18% czyli masz 4 % roznicy tak na dobra sprawe).

    jak masz samochod z homologacja ciezaowa jak ja (punto 2, 2 osoby kratka) to
    odliczas 100% podatku vat od paliw i innych materialow potrzebnych do
    samochodu wlacznie z jego zakupem.

  • 23. Data: 2010-05-20 09:01:29
    Od: "Alex D. B." <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:ht1dgt$i3m$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > raczusz zartowac
    > to wg ciebie moje oklejone punto reklamami powinienem pomalowac
    > agresywnymi farbami?

    skup sie - mowimy o ciuchach.

> [...]
    > i odlicza od dochodowego (18% czyli masz 4 % roznicy tak na dobra sprawe).

    bosz... paliwo. benzynka. takie cos co lejesz do baku.

    > jak masz samochod z homologacja ciezaowa jak ja (punto 2, 2 osoby kratka)
    > to odliczas 100% podatku vat od paliw i innych materialow potrzebnych do
    > samochodu wlacznie z jego zakupem.
    to, ze masz "punto z kratka" nie znaczy, ze kazdy ma. nie mam kratki w
    konserwie, nie mam jako ciezarowki, nie moge odliczyc vatu od paliwa. za
    motocykl moge.
    twoja fersztejen?

    Alex.