  • 1. Data: 2021-11-24 10:37:13
    Temat: Motorola G9
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Drobny problemik z motorolką G9 Play. Ktoś może wie jak zrobić by przy
    lada ruchu nie zaświecał się ekran? Albo z drugiej strony, jak zrobić by
    ekran był cały czas podświetlony i wisiała na nim cały czas ta sama
    aplikacja?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 2. Data: 2021-11-24 10:55:32
    Temat: Re: Motorola G9
    Od: trybun <M...@j...cb>

> [...]
    > lada ruchu nie zaświecał się ekran? Albo z drugiej strony, jak zrobić by
    > ekran był cały czas podświetlony i wisiała na nim cały czas ta sama

    Pierwszy problem można rozwiązać w opcji "Gesty", czy jak to tam się
    teraz nazywa, w nowszych Motkach.  Drugiego pytania nie rozumiem - co to
    znaczy aby ekran był "podświetlony"?

  • 3. Data: 2021-11-24 11:01:07
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 24 Nov 2021 10:55:32 +0100, trybun napisał(a):

    > Pierwszy problem można rozwiązać w opcji "Gesty", czy jak to tam się
    > teraz nazywa, w nowszych Motkach.
    Nie ma takiej opcji ani nawet podobnej. We wszystkich innych opcjach nie
    znalazłem przełącznika.

    >Drugiego pytania nie rozumiem - co to
    > znaczy aby ekran był "podświetlony"?
    To znaczy aby diody podświetlające pod ekranem LCD się świeciły.

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 4. Data: 2021-11-24 12:03:41
    Od: trybun <M...@j...cb>

    > Nie ma takiej opcji ani nawet podobnej. We wszystkich innych opcjach nie
    > znalazłem przełącznika.

    Chyba powinieneś mieć aplikację "akcje i gesty moto". Spróbuj
    ->ustawienia ->na pasku wyszukiwania wpisz "akcje i gesty moto" ->
    otwórz->wyświetlacz moto.

    > To znaczy aby diody podświetlające pod ekranem LCD się świeciły.

    W takim wypadku ustawień ja bym szukał w opcjach ekranu, a więc
    ->ustawienia->wyświetlacz->zaawansowane-> i być może "uważny ekran" albo
    cos podobnego, bo dokładnie nie wiem do czego to ci potrzebne.

  • 5. Data: 2021-11-24 13:24:13
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 24 Nov 2021 12:03:41 +0100, trybun napisał(a):

    > Chyba powinieneś mieć aplikację "akcje i gesty moto". Spróbuj
    > ->ustawienia ->na pasku wyszukiwania wpisz "akcje i gesty moto" ->
    > otwórz->wyświetlacz moto.
    Mam aplikację Moto. Ale tam nie widzę opcji "wyłącz automatyczne
    podświetlenie w reakcji na ruch" czy czegoś takiego. Jest potrząśnij,
    jest obróć, jest 3 palce czy połóż ekranem na dół i na tym koniec.
    Są trasy rowerowe na których nawigacja jest mi niepotrzebna. Ale gdy
    jadę na rowerze, każdy wstrząs czy skręt włącza podświetlenie a to
    strata baterii.

    > W takim wypadku ustawień ja bym szukał w opcjach ekranu, a więc
    > ->ustawienia->wyświetlacz->zaawansowane-> i być może "uważny ekran" albo
    > cos podobnego, bo dokładnie nie wiem do czego to ci potrzebne.
    To jest mi potrzebne do nawigacji na rowerze, żeby przez godzinę czy
    dwie widzieć bez przerwy robioną trasę i nie musieć za każdym razem
    naciskać przycisku z boku oraz wywoływać aplikacji do nawigacji.
    Uważny ekran to funkcja "Pozostaw ekran włączony gdy na niego patrzę".
    Oczywiście, jadąc na rowerze nie patrzę w ekran :) A poza tym, ta
    funkcja zdaje się u mnie nie działać.

    Krótko mówiąc, potrzebuję możliwości zapobiegania samoczynnemu
    uruchamianiu podświetlenia oraz drugiej możliwości, spowodowaniu że
    telefon nie przechodzi w stan uśpienia czy spoczynku a na ekranie cały
    czas widać ostatnią uruchomioną aplikację.

    PS. Widzę jakieś ustawienia dot. nieznikania w samym Locusie (nawigacji)
    ale w wersji płatnej :) Hmmm, nie wiem czy ja naprawdę potrzebuję tej
    funkcji :)

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 6. Data: 2021-11-24 17:12:15
    Od: trybun <M...@j...cb>

> [...]
    > Są trasy rowerowe na których nawigacja jest mi niepotrzebna. Ale gdy
    > jadę na rowerze, każdy wstrząs czy skręt włącza podświetlenie a to

    Jeżeli działa ci coś takiego "automatyczne włączanie podświetlania w
    reakcji na ruch" to, przynajmniej mi sie wydaje - ktoś musiał coś
    takiego włączyć, byc może jest ta opcja wcale nie w "gestach" a gdzie
    indziej.

> [...]
    >
    > PS. Widzę jakieś ustawienia dot. nieznikania w samym Locusie (nawigacji)
    > ale w wersji płatnej :) Hmmm, nie wiem czy ja naprawdę potrzebuję tej

    W Yanosiku jest opcja która wygasza ekran a włącza tylko gdy ów program
    ma coś do powiedzenia. Być może w Locusie też jest coś takiego.

  • 7. Data: 2021-11-24 18:36:00
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W środę, 24.11.2021 o 13:24, Jacek Maciejewski napisał:

> [...]
    > telefon nie przechodzi w stan uśpienia czy spoczynku a na ekranie cały
    > czas widać ostatnią uruchomioną aplikację.

    W zaawansowanych ustawieniach "Wyświetlacz" włącz "Wygaszanie ekranu po
    30 minutach bezczynności", bowiem lepsze pół godziny, niż 15 sekund -
    a takie są tylko w Motce możliwości wygaszania ekranu - od 15 sekund do
    30 minut, brak opcji "nigdy". Ten typ tak ma. A uruchomione aplikacje
    działają bez względu na to, czy ekran świeci, czy nie, gdyż Motka nie
    hibernuje. Aha, w opcjach programisty, jest jeszcze możliwość włączenia
    "Pozostaw ekran włączony. Ekran nie będzie gaszony podczas ładowania
    telefonu", ale na rowerze raczej nie będziesz ładował telefonu.

    No i Żydzi, masoni i cykliści nie używają telefonu, by dojechać do celu
    rowerem, tylko posługują się dedykowaną nawigacją, na przykład Mio
    Cyclo, czy Garmin eTrex.

  • 8. Data: 2021-11-24 20:30:52
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 24 Nov 2021 18:36:00 +0100, Collie napisał(a):

> [...]
    > a takie są tylko w Motce możliwości wygaszania ekranu - od 15 sekund do
    > 30 minut, brak opcji "nigdy". Ten typ tak ma.

    Będzie mi to musiało wystarczyć, dzięki.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 9. Data: 2021-11-24 23:30:05
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 24.11.2021 o 18:36, Collie pisze:

    > No i Żydzi, masoni i cykliści nie używają telefonu, by dojechać do celu
    > rowerem, tylko posługują się dedykowaną nawigacją, na przykład Mio
    > Cyclo, czy Garmin eTrex.

    Amisze w piździe majo te telefony, Garminy czy Mio i docierajo do celu.
    Tak tylko wtrącam :]

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 10. Data: 2021-11-26 15:01:47
    Od: trybun <M...@j...cb>

    > Drobny problemik z motorolką G9 Play. Ktoś może wie jak zrobić by przy
    > lada ruchu nie zaświecał się ekran?

    Tak, wyłączyć ekran blokady.