  • 1. Data: 2021-11-14 03:43:36
    Temat: Orange -- kolejny rok na kartę...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Czy już wiadomo, jak za freeko przedłużyć ważność konta w Orange na kartę o kolejny
    rok?

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 2. Data: 2021-11-22 10:21:46
    Temat: Re: Orange -- kolejny rok na kartę...
    Od: j...@i...pl

    On Sun, 14 Nov 2021 03:43:36 +0100, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    >Czy już wiadomo, jak za freeko przedłużyć ważność konta w Orange na kartę o kolejny
    rok?

    Szkoda Ci 6 zł.?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 3. Data: 2021-11-25 02:37:55
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-11-22 o 10:21, j...@i...pl pisze:
    > On Sun, 14 Nov 2021 03:43:36 +0100, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    > Szkoda Ci 6 zł.?

    Na mleko mu nie starczy ;-)

    --
    animka

  • 4. Data: 2021-12-07 21:16:19
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 14 lis 2021 o 03:43, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > Czy już wiadomo, jak za freeko przedłużyć ważność konta w Orange na
    > kartę o kolejny rok?

    Po rozmowie z trzema nie-Boskimi osobami (białkomatką,
    automatem i białkomatem) straciłem wieloletnie
    oszczędności (gromadzone w Realu podczas zaqpów),
    by przedłużyć ważność...

    Tu dygresyja...

    Rozmowa z tymi osobami była owo_cna, podczas gdy równolegle
    prowadzona rozmowa o NFC z białkomatkami Millennium dawała
    strasznie ;) złe rezultaty...

    Orange zarobił 6 pln; a Millennium?...

    Może tutaj leży [żywcem zagrzebany z Puppy Linuksa] pies?...
    Może dlatego Orange nawiązał ze mną bezproblemowo porozumienie,
    gdyż zyskał 6 pln a z Millennium nijak nie mogłem dojść do
    porozumienia przez kilka (sic!) godzin, gdyż Millennium
    nie zarabia na NFC?...

    Aby rozjaśnić -- rozmawiałem aż trzema osobami, gdyż
    - białkomatka nie zajmowała się ,,nakartami''
    i odesłała mnie w przytulniejsze strony
    - automat doskonale (jeśli wierzyć białkomatowi)
    mnie rozumiał, ale życzył sobie numeru,
    którego nie znałem
    - białkomat także życzył sobie ww. numeru, bez
    którego nie mógł dać mi przedłużki, lecz
    powiedział mi, jak bez wkładania SIMki stracić
    wiadome 6pln, przy okazji o rok przedłużając
    ważność przedpłaconego konta...

    (czyli Orange zyskał co chciał, ale ja nie straciłem tego, na
    czym Orange nie zyskuje, czyli obyło się bez merdania SIMkami)

    Podczas tej Millennijnej rozmowy odwiedziłem też marmurową formę
    Alior Banku... Aż trudno uwierzyć, ale marmury (co najmniej) nie
    świecą pustkami... Tu także odniosłem wrażenie, iż białkomaty tak
    sobie ;) mnie kochają, gdy na mnie nie zarabiają...

    Marmurem nie pogardziłem, gdyż chciałem rozwikłać zagmatwaną
    histErię sięgającą Synecka...

    --