  • 1. Data: 2012-02-17 18:18:37
    Temat: Multimedia Polska: więcej telewizji w internecie - kto ma?
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Witam
    parę tygodni temu sprawdzałem ofertę multimedia polska. Informacje
    sprzeczne, regulamin nie jasny. Zażądałem sprostowań, wyjaśnień, nawet
    postraszyłem rzecznikiem praw. Chyba todało efekt bo w informacji:

    http://www.telix.pl/artykul/multimedia-polska--wiece
    j-telewizji-w-internecie-3,46471.html

    wyraźnie napisali że oferta TV dotyczy tylko tych którzy mają ich
    internet. czy jest wśród nas ktoś taki? czy mógłby sprawdzić czy owa
    telewizja przez internet, jest dostępna na komputerze który internet ma
    od innego dostawcy?

    ToMasz