  • 1. Data: 2012-02-17 19:30:11
    Temat: mux-1 przyspieszenie
    Od: a...@p...pl

    czesc,

    wg tego
    http://satkurier.pl/news/72781/dvb-t-przyspiesza-18-
    nowych-nadajnikow-mux-1-w-lutym-wideo.html

    od 20.02 ma byc lepiej z mux-1

    http://www.polskacyfrowa.org/zasieg-ntc/mux1.html

    wg tego to juz stalo sie faktem (szczegolnie Mikstat)

    Czy ktos moze potwierdzic, ze Mikstat/Kalisz juz nadaje mux-1 ?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2012-02-17 20:26:34
    Temat: Re: mux-1 przyspieszenie
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    d...@4...com
    *Użytkownik* napisał(-a):

    > wg tego
    > http://satkurier.pl/news/72781/dvb-t-przyspiesza-18-
    nowych-nadajnikow-mux-1-w-lutym-wideo.html

    > od 20.02 ma byc lepiej z mux-1

    Wprawdzie gdzie indziej spotkałem się z tą datą, ale w podlinkowanej
    wzmiance jej nie znalazłem. Chyba że w załączonym materiale video. Ale
    oglądać ponad 4h żeby to zweryfikować jest ponad moje siły.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 3. Data: 2012-02-17 22:54:01
    Od: "Pawel" <p...@p...onet.pl>

    Mikstat jeszcze nie nadaje MUX 1

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci

  • 4. Data: 2012-02-18 16:51:33
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    Lublin-Pisaki Nie nadaje Sprawdzone

  • 5. Data: 2012-02-22 17:54:12
    Od: Terry Jonesty <t...@g...com>

    On 17 Lut, 20:30, a...@p...pl wrote:

> [...]
    >
    > wg tego to juz stalo sie faktem (szczegolnie Mikstat)
    >
    > Czy ktos moze potwierdzic, ze Mikstat/Kalisz juz nadaje mux-1 ?

    Do dupy z tymi terminami, tu np. w Kielcach MUX2 uruchomili NIBY "w
    terminie" - "tylko, że" (jak w Radio Jerewań) na mini nadajniku na
    dachu wieżowca o sile 0.5 kW - TAK PROWIZORYCZNIE (bo pewnie się nie
    wyrobili albo ukradli kasę na ten cel do prywatnej kieszeni) - a nie
    tak jak MUX3 na docelowym nadajniku 50kW na Świętym Krzyżu. Tak więc
    te OFICJALNE informacje:
    http://www.polskacyfrowa.org/zasieg-ntc/mux2.html
    są KŁAMSTWEM! (MUX-2 wcale NIE jest nadawane z nadajnika 50kW ze
    Świętego Krzyża lecz z amatorskiego nadajnika 500W na dachu wieżowca
    na ul.Targowej którego prawie nikt nie może odebrać)
    Propaganda sukcesu?

  • 6. Data: 2012-02-22 19:05:29
    Od: crazy <c...@g...pl>

    W dniu 2012-02-22 18:54, Terry Jonesty pisze:

> [...]
    > Świętego Krzyża lecz z amatorskiego nadajnika 500W na dachu wieżowca
    > na ul.Targowej którego prawie nikt nie może odebrać)

    Tobie się przypadkiem nie pomerdało?
    MUX2 jest nadawane ze Świętego Krzyża z mocą 50 kW. W okresie docelowym
    zostanie podniesione do 100 kW
    MUX jest nadawany z SLR Targowa z mocą 2 kW. Tutaj także jest okres
    przejściowy, docelowy jeszcze nie ustalony.

  • 7. Data: 2012-02-22 22:11:44
    Od: Terry Jonesty <t...@g...com>

    On 22 Lut, 20:05, crazy <c...@g...pl> wrote:

> [...]
    > MUX jest nadawany z SLR Targowa z mocą 2 kW. Tutaj także jest okres
    > przejściowy, docelowy jeszcze nie ustalony.

    nie chcę się spierać bo być może coś przekręciłem i nie chce mi się
    tego teraz sprawdzać - ale główny sens jest ten sam: terminu NIBY
    dotrzymali ale zamiast na właściwym przekaźniku-nadajniku to jakiś
    mini-ochłap na dachu wieżowca PRL-owskiego o minimocy 2kW której tylko
    w oklicznych blokach można odebrać, prawie jakby ktoś amatorską
    krótkofalówkę sobie postawił żeby popisac się przed kolegami z
    podwórka...

  • 8. Data: 2012-02-23 09:13:03
    Od: "DareckY" <D...@g...com>

> [...]

    w oklicznych blokach można odebrać, prawie jakby ktoś amatorską
    krótkofalówkę sobie postawił żeby popisac się przed kolegami z

    To ładna to krótkofalówka która pluje 2kW jak by co to nie pracuje się
    takimi mocami na tym wycinku częstotliwości .
    A 2kW to już kawałek mocy jest , przy cyfrówce trochę leci przy antenie
    zewnętrznej :-)

  • 9. Data: 2012-02-23 13:06:17
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    2...@o...googlegroups.com
    *Terry Jonesty* napisał(-a):

> [...]
    > w oklicznych blokach można odebrać, prawie jakby ktoś amatorską
    > krótkofalówkę sobie postawił żeby popisac się przed kolegami z

    Chyba trochę dramatyzujesz. MUX3 nadawany z mocą 2kW odbieram w
    odłegłości 30km

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 10. Data: 2012-02-23 15:11:38
    Od: crazy <c...@g...pl>

    W dniu 2012-02-22 23:11, Terry Jonesty pisze:

> [...]
    > w oklicznych blokach można odebrać, prawie jakby ktoś amatorską
    > krótkofalówkę sobie postawił żeby popisac się przed kolegami z

    Ogarniasz terminy "etap przejściowy", "etap docelowy"?
    Najwidoczniej w chwili obecnej nie było innej możliwości, po ASO
    zostanie przeniesione na częstotliwość (i moc) docelową.
    W wielu przypadkach na częstotliwości docelowej MUX3 działa jakiś kanał
    analogowy. Jest dokumentacja, są przydzielone częstotliwości pod
    konkretne multiplexy.