  • 1. Data: 2005-12-06 22:12:51
    Temat: NNTP server
    Od: "rzecki" <r...@y...com>

    Czy ktos moglby mi polecic jakis NNTP server dostepu?
    Ten z www - niusy.onet.pl limituje ilosc wypowiedzi
    do 10 tylko.

    Pozdrowienia, rzecki

  • 2. Data: 2005-12-06 23:06:39
    Temat: Re: NNTP server
    Od: SoR <d...@d...poczta.fm>

    rzecki napisał(a):
    > Czy ktos moglby mi polecic jakis NNTP server dostepu?
    > Ten z www - niusy.onet.pl limituje ilosc wypowiedzi
    > do 10 tylko.
    NTG, a pozatym możesz poszukać na google. Jeśli łączysz sie z TPsa to
    news.tpi.pl, jeśli z poza to możesz zobaczyć news.icm.edu.pl.

    Pozdrawiam
    Daniel

  • 3. Data: 2005-12-07 00:17:05
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    rzecki pisze:

    > Czy ktos moglby mi polecic jakis NNTP server dostepu?
    > Ten z www - niusy.onet.pl limituje ilosc wypowiedzi
    > do 10 tylko.

    Szkoda, że nie do 0. Tak trudno przeczytać opisy grup i napisać post na
    odpowiednią?

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl

  • 4. Data: 2005-12-07 01:26:13
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    rzecki <r...@y...com> napisał(a):
    > Czy ktos moglby mi polecic jakis NNTP server dostepu?
    > Ten z www - niusy.onet.pl limituje ilosc wypowiedzi
    > do 10 tylko.
    > Pozdrowienia, rzecki

    niusy.onet.pl? A to nie jest przez WWW? Serwer NNTP Onetu to news.onet.pl i
    nie wiem nic o żadnych limitach, chyba, że wprowadzili jakieś ostatnio.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 5. Data: 2005-12-10 15:16:56
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    rzecki <r...@y...com> w poście
    <4...@n...onet.pl> napisał(a):
    > Czy ktos moglby mi polecic jakis NNTP server dostepu?
    > Ten z www - niusy.onet.pl limituje ilosc wypowiedzi
    > do 10 tylko.

    http://republika.onet.pl/0,619,pomoc.html
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info