  • 1. Data: 2022-11-12 19:38:21
    Temat: NTG. czy jakiś emulator CD/DVD działa pod Windows 11?
    Od: netx <n...@g...pl>

    Chciałbym uruchomić na Windows 11 kilka starych programów które mam na
    płytach CD, DVD (programy do nauki języków, encyklopedie, atlasy,
    multimedialne programy historyczne etc). Nie chcę jednak żonglować
    płytami CD.
    Czy możecie polecić jakiś program do robienia obrazów płyty oraz
    montowania obrazów pod Windows 11? Darmowy lub płatny program. Z tego co
    widzę na stronie producentów, to zarówno Daemon Tools jak i Alkohol 120
    są wspierane do Windows 10. Nie chwalą się wsparciem dla Windows 11.

  • 2. Data: 2022-11-12 19:42:12
    Od: netx <n...@g...pl>

    W dniu 12.11.2022 o 19:38, netx pisze:
> [...]
    > widzę na stronie producentów, to zarówno Daemon Tools jak i Alkohol 120
    > są wspierane do Windows 10. Nie chwalą się wsparciem dla Windows 11.

    Chyba źle spojrzałem na stronię Daemon Tools, bo teraz jak się powtórnie
    wczytałem to wynika że zadziałają na Windows 11.

  • 3. Data: 2022-11-13 11:47:25
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 12 Nov 2022 19:38:21 +0100, w <tkop6v$7jf$1@gioia.aioe.org>, netx
    <n...@g...pl> napisał(-a):

> [...]
    > widzę na stronie producentów, to zarówno Daemon Tools jak i Alkohol 120
    > są wspierane do Windows 10. Nie chwalą się wsparciem dla Windows 11.

    Ale po co? Z reguły te programy działają po skopiowaniu na HDD.

  • 4. Data: 2022-11-13 11:50:52
    Od: Cypisek <c...@r...pl>

    Przychodzi netx i tupta:
> [...]
    > widzę na stronie producentów, to zarówno Daemon Tools jak i Alkohol 120
    > są wspierane do Windows 10. Nie chwalą się wsparciem dla Windows 11.

    Nie wiem jak w 11, ale mój Win10 montuje iso samodzielnie po standardowym
    dwukliku w plik.

  • 5. Data: 2022-11-15 09:49:45
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

> [...]
    > widzę na stronie producentów, to zarówno Daemon Tools jak i Alkohol 120
    > są wspierane do Windows 10. Nie chwalą się wsparciem dla Windows 11.

    to nie znaczy że nie działają

    pliki iso otwiera i montuje już sam system, więc zostaje ew. je zrobić (a to powinien

    potrafić nawet program pisany z myślą o xp)

    prawie każda z tych 'encyklopedii' działa po skopiowaniu na dysk, być może w
    niektórych
    przypadkach trzeba przypisać folderowi literkę, tak żeby zawartość była w głównym
    katalogu
    (np. za pomocą subst)

    i to wszystko wcale nie oznacza że sam program będzie działał pod w11 - chociaż co do

    zasady powinien