  • 1. Data: 2022-11-14 10:59:16
    Temat: Jaka kamerka internetowa do peceta?
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Co teraz się kupuje?
    Wykopałem z szuflady MS LifeCam HD-3000

    Jakie to gówno jest w porównaniu z kilkuletnim smartfonem.

    A może smartfon z androidem? Powiedzmy Redmi7 da się podłączyć?

  • 2. Data: 2022-11-14 11:34:17
    Temat: Re: Jaka kamerka internetowa do peceta?
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 14/11/2022 10:59, _Master_ wrote:
    > Co teraz się kupuje?

    SAVIO CAK-01, jesli szukasz najtańszej, ale przyzwoitej jakościowo.
    Zaznaczam: przyzwoitej, czyli lepszej niż te wszystkie badziewne
    "FullHD" z allegro za 50zł, ale nie spodziewaj się jakości gopro 4K.

    Najzwyczajniej, Savio da jakośc lepszą niż zdecydowana większośc tanich
    kamer i wiele znacznie droższych od niej (a sprawdziłem naście).

  • 3. Data: 2022-11-14 14:18:07
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 14 Nov 2022 10:59:16 +0100, _Master_ napisał(a):

    > Co teraz się kupuje?
    > Wykopałem z szuflady MS LifeCam HD-3000
    >
    > Jakie to gówno jest w porównaniu z kilkuletnim smartfonem.
    >
    > A może smartfon z androidem? Powiedzmy Redmi7 da się podłączyć?

    Aplikacja DroidCam, działa na androidach od 5.0 w górę. Ma klienta na
    Windows, nie wiem jak z linuksami. Zdaje mi się, że umie też robić
    bezpośredni streaming.
    Kamera ze smartfona jest widziana bezpośrednio w Windows jako jedna z kamer
    systemowych.
    Działa dobrze, korzystałem.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 4. Data: 2022-11-14 22:05:50
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-14-listopada-2022 o 14:18, Adam pisze:
    > ziała na androidach od 5.0 w górę.

    Szkoda bo mam kilka urządzeń z 4.4.4

    Na Redmi6 działa wyśmienicie
    Dzięki wielkie. Stare graty z szuflady jeszcze się do czegoś przydadzą ;-)

  • 5. Data: 2022-11-15 01:35:00
    Od: TadeusTaD <t...@o...psifactor.pl>

    On 14/11/2022 22:05, _Master_ wrote:

    > Szkoda bo mam kilka urządzeń z 4.4.4
    >
    > Na Redmi6 działa wyśmienicie
    > Dzięki wielkie. Stare graty z szuflady jeszcze się do czegoś przydadzą ;-)

    For the record: dla 4.4 jeszcze można poeksperymentować z aplikacją IP
    Webcam: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.pa
    s.webcam,
    dla Windowsa oferują sterowniki mapujące stream jako kamerę, dla Linuksa
    jest np. ten skrypt: https://github.com/agarciadom/ipwebcam-gst
    --
    Pan Tadeusz