  • 31. Data: 2014-06-01 03:26:27
    Temat: Re: Na filmach...
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-05-31 21:13, collie pisze:

    > Najpierw się mądrzysz, sadząc ogólniki, a jak Cię zapytać o szczegóły,
    > to odsyłasz do mądrzejszych od siebie.

    Miałam parę kont czy zapytań na infolinię i ze 2 banki odrzucały. W tej
    chwili nie mogę odpowiedzieć, musiałabym dzwonić po infoliniach.

    --
    animka

  • 32. Data: 2014-06-01 13:58:19
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "mr misio" <m...@g...pl> wrote in message

    > a jasli nie dzwonie z wifi?
    >
    > wracam do mojego zloczyncy - ot w dowolnym miejscu wyciaga komorke
    > i dzwoni. byc moze laczy sie przez internet - i dzwoni przez voip.
    >
    > ale w takim razie wiadomo gdzie wszedl do sieci

    Nie bardzo... po stronie odbiorczej tego VoIPa nie musisz być łatwo
    widoczny. Owszem, w BTSie do którego on jest podłączony on jest
    widoczny, ale w zależności z czym się przez internet w telefonie
    połączył to już może nie być tak łatwo identyfikowalny...
    Weź pod uwagę, że gliniarze po stronie odbiorczej rozmowy mają
    tylko to co im VoIP udostępnił, w szczególności nie wiedzą z jakiej
    komórki rozmowa przyszła, nie znają jej IMEI ani SIMa.

  • 33. Data: 2014-06-01 13:59:37
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Czytnik linii papilarnych ma nowy iphone i sporo notebookow.
    > Masz pewnosc ze tych odciskow nie mozna zdalnie odczytac ?

    :-) no jasne że można. Jak system operacyjny ma do nich dostęp to NSA też.

  • 34. Data: 2014-06-01 14:01:55
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "collie" <c...@v...pl> wrote in message

    > Najpierw się mądrzysz, sadząc ogólniki, a jak Cię zapytać o szczegóły,
    > to odsyłasz do mądrzejszych od siebie.

    Nie rozumiesz - on tylko poprawił animkę w sprawie rozpoznania/odrzucenia
    rozmowy przez centralę... Mógł sam się nie spotkać z takim bankiem a
    wiedzieć
    że centrala dobrze wie to czy tamto. Teoretycznie mógł by być projektantem
    takich central i wiedzieć o nich wszystko i wciąż nie wiedzieć który bank
    jaką kupił.

  • 35. Data: 2014-06-01 21:25:48
    Od: mr misio <m...@g...pl>

> [...]
    > tylko to co im VoIP udostępnił, w szczególności nie wiedzą z jakiej
    > komórki rozmowa przyszła, nie znają jej IMEI ani SIMa.

    A numer dzwoniacego?

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 36. Data: 2014-06-01 22:55:46
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2014-05-30 23:44, J.F. pisze:

    > Czytnik linii papilarnych ma nowy iphone i sporo notebookow.
    > Masz pewnosc ze tych odciskow nie mozna zdalnie odczytac ?

    Pewności to nkt nie ma, ale w praktyce tej klasy czytniki mogą jedynie
    przekazać obraz kilku punktów do porownania ze wzorcem.
    Zresztą one częściej nie działają niż działają ;-)

  • 37. Data: 2014-06-01 22:58:26
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 01 Jun 2014 22:55:46 +0200 osobnik zwany Maciej Bebenek
    napisał:

    > Pewności to nkt nie ma, ale w praktyce tej klasy czytniki mogą jedynie
    > przekazać obraz kilku punktów do porownania ze wzorcem. Zresztą one
    > częściej nie działają niż działają ;-)

    to, że nie działają tak jak Ci się wydaje to nie znaczy, że nie
    działają :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 38. Data: 2014-06-02 03:15:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 01 Jun 2014 22:55:46 +0200, Maciej Bebenek napisał(a):

    > Pewności to nkt nie ma, ale w praktyce tej klasy czytniki mogą jedynie
    > przekazać obraz kilku punktów do porownania ze wzorcem.
    > Zresztą one częściej nie działają niż działają ;-)

    Obraz na tyle dobry, ze powtarzalny i unikalny ... no przynajmniej tak
    sie wydaje.

    Zreszta cholera wie czy tylko "skrot" wyprowadzaja czy i do calego
    obrazu jest dostep.

    J.

  • 39. Data: 2014-06-02 03:20:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 01 Jun 2014 21:25:48 +0200, mr misio napisał(a):

    > A numer dzwoniacego?

    Ustawiony przez Voipa. operatorowi VOIP wszystko jedno skad sie laczy
    klient - z neostrady, innego kabelka, z wifi czy z internetu
    komorkowego.

    J.