  • 161. Data: 2024-03-19 14:15:44
    Temat: Re: Na lewo patrz!
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Winy nie, ale jej procentowego udziału.

    Skoro nie była winna, to o jakim udziale nawijasz?

  • 162. Data: 2024-03-19 14:18:11
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 19.03.2024 o 14:15, Cavallino pisze:

    > Skoro nie była winna, to o jakim udziale nawijasz?

    Ja jestem z tego skrzydła, które uważa, że miała w tym swój udział.

    Robert

  • 163. Data: 2024-03-19 14:26:54
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Ja jestem z tego skrzydła, które uważa, że miała w tym swój udział.

    Czyli że była winna tego wypadku?

    No w sumie nie mam więcej pytań, skoro przepisy Cię nie przekonują, jako
    ze posiadasz własne widzimisie i ono jest nad nimi, to nasze starania
    nic tu nie zmienią.
    EOD

  • 164. Data: 2024-03-19 14:50:42
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 19.03.2024 o 14:26, Cavallino pisze:

    > Czyli że była winna tego wypadku?

    Współwinna. W jakimś małym procencie.

    > No w sumie nie mam więcej pytań, skoro przepisy Cię nie przekonują, jako
    > ze posiadasz własne widzimisie i ono jest nad nimi, to nasze starania
    > nic tu nie zmienią.

    Przepis mówi o szczególnej ostrożności. Ja uważam, że trochę nie dochowała.

    Robert

  • 165. Data: 2024-03-19 18:10:47
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 19 Mar 2024 13:55:56 +0100, w <utc215$jl4$2$niusy.pl@news.chmurka.net>, io
    <i...@o...pl.invalid> napisał(-a):

    > Ty trafiłeś.

    Na ciebie każdy tu trafia.

  • 166. Data: 2024-03-19 18:11:30
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 19 Mar 2024 14:18:11 +0100, w <utc3ak$271$10$Robert_W@news.chmurka.net>,
    Robert Wańkowski <r...@w...pl> napisał(-a):

    > Ja jestem z tego skrzydła, które uważa, że miała w tym swój udział.

    Całe szczęście, że to skrzydło nieliczne i bez siły sprawczej.

  • 167. Data: 2024-03-19 18:12:58
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 19 Mar 2024 13:56:10 +0100, w <utc21j$jl4$3$niusy.pl@news.chmurka.net>, io
    <i...@o...pl.invalid> napisał(-a):

    > Nie, takich jak Ty.

    Ja akurat uważam, że pojazd włączający się do ruchu pierwszeństwa nie ma.
    Ale ciebie przerasta nawet zrozumienie co to jest włączanie się do ruchu.

  • 168. Data: 2024-03-19 22:24:25
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 19.03.2024 o 18:10, r...@k...pl pisze:

    > Na ciebie każdy tu trafia.

    No i na Ciebie.

  • 169. Data: 2024-03-19 22:25:23
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 19.03.2024 o 18:12, r...@k...pl pisze:

    > Ja akurat uważam, że pojazd włączający się do ruchu pierwszeństwa nie ma.
    > Ale ciebie przerasta nawet zrozumienie co to jest włączanie się do ruchu.

    No właśnie, Ty nie uważasz się za matoła.

  • 170. Data: 2024-03-27 23:36:39
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > O! Gdyby zatrzymała pojazd oznaczałaby to, że obserwowała i zachowała
    > szczególną ostrożność. Ale, że i tak walnął jej... no cóż zrobiła co
    > mogła. I wtenczas bez winy jest.

    Wyobraź sobie, że zamiast obszaru wyłączonego z ruchu jest mur, czyli
    nie musiała niczego obserwować. Chuj przebił mur i się na nią wjebał. W
    żadnym przypadku nie ma jej winy. Nie zajęła innego pasa, nie zmieniała
    kierunku jazdy nie była na skrzyżowaniu. Jechała jednokierunkową na
    swoim pasie.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>