  • 1. Data: 2014-03-04 19:34:13
    Temat: Na szybkie dojazdy do pracy GSX-R, R1 a moze CBR-1000RR?
    Od: Prawy <r...@g...com>

    Kupie cos na dojzady do pracy a zauważyłem że wychodzę w ostatniej chwili,
    komunikacja miejska mpk/skm sie nie sprawdza.

    Żeby nie było gołosłownie, mam do pokonania 5km w półtorej minuty co jest do
    przyjęcia, to około 200km/h średnio w tym jedno tylko wieksze skrzyżowanie (gdyby nie
    torowisko spokojnie można przyjąć ok 100km/h) Stąd typuje maszyny Moto GP, gdyby nie
    ten lewy 4+ stara Hayka załatwiłaby temat.

  • 2. Data: 2014-03-04 21:08:04
    Od: johnny <j...@p...pl>

    W dniu 2014-03-04 19:34, Prawy pisze:
> [...]
    torowisko spokojnie można przyjąć ok 100km/h) Stąd typuje maszyny Moto GP, gdyby nie
    ten lewy 4+ stara Hayka załatwiłaby temat.

    Tylko Hayabusa!!! Daje tę możliwość, że możesz gnać na niej czysta na
    ha, a to znaczy że możesz jeszcze pospać w hooy =(:-o)

    Pozdrawiam Johnny

  • 3. Data: 2014-03-04 21:23:37
    Od: masti <g...@t...hell>

    bez turbo i podtlenku się nie liczy

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 4. Data: 2014-03-04 21:33:55
    Od: johnny <j...@p...pl>

    > mam do pokonania 5km w półtorej minuty co
    > jest do przyjęcia, to około 200km/h

    > bez turbo i podtlenku się nie liczy

    W sumie racja. Wtedy to nawet jak zaśpi to zdąży;-)

    Zdroofka Johnny

  • 5. Data: 2014-03-05 13:26:37
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    johnny pisze:
    ...>8
    > Tylko Hayabusa!!! Daje tę możliwość, że możesz gnać na niej czysta na
    > ha, a to znaczy że możesz jeszcze pospać w hooy =(:-o)

    A jak bedzie spal w kasku i w rekawicach to i minuta mu wystarczy!!

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    Betwelve

  • 6. Data: 2014-03-05 15:48:36
    Od: "ARO" <a...@p...pl>

    Użytkownik "Sir Piernik" <d...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości:

    > A jak bedzie spal w kasku i w rekawicach to i minuta mu wystarczy!!

    "[...]budzę się ogolony, bo golę się wieczorem, śniadanie jadam jadam na
    kolację.
    Tylko wstaję i wychodzę.
    - No, ale ubierasz się pan?
    - W płaszcz, jak pada. Opłaca mi się rozbierać po śniadaniu?"

    pzdr
    --
    ARQ
    transalp

  • 7. Data: 2014-03-05 15:50:52
    Od: Prawy <r...@g...com>

    Panowie przywołuje do porzadku to nie jest sennik lecz grupa o motocklach i bez
    niedwuznacznych min proszę...

    Kontynuujać - dojazd w tecj chwili zajmuje mi rowerem ok 20-25 minut a docelowo przy
    na CBR1000-RR ma być 16x szybszy.

    wiec jest o co walczyć!

  • 8. Data: 2014-03-12 23:37:46
    Od: p...@b...pl

    W dniu środa, 5 marca 2014 15:50:52 UTC+1 użytkownik Prawy napisał:

    > Kontynuujać - dojazd w tecj chwili zajmuje mi rowerem ok 20-25 minut a docelowo
    przy na CBR1000-RR ma być 16x szybszy.

    > wiec jest o co walczyć!

    Czystym powerem nie zrobisz, trza podłubać przy Cx. Na początek odkręć se łeb - to
    pozwoli wyeliminować kask, a on najmocniej zaburza przepływ. No i jeszcze karbon
    wszędzie a tam gdzie się nie da naklejki scigacz.pl

    Daj znać jak nie wystarczy mam jeszcze parę sztuczek z czasów kiedy byłem
    człowiekiem-pociskiem w australijskim cyrku dla aborygenów.

    KJ