  • 1. Data: 2014-03-04 17:47:40
    Temat: Jak Full Cross to jaki ?
    Od: mx2hero2 <dzozef553@_NOSPAM_onet.eu>

    Witam planuję kupić Full crossa pojemność od 250 do 450 interesuje mnie
    Yamaha YZF myślę wydać 6000-7000 tyś maksymalnie czy taka suma jest
    wystarczająca ? Czy jest ona dobrą maszyną ? W jakiej sumie zmieszczę się
    z remontami ? Co ile będę je musiał robić i jakie spalanie ma taka maszyna
    ? Jeśli macie inne propozycję dobrych maszyn w tym stylu proszę o podanie
    nazwy . Z góry dzięki za odpowiedzi!!!

  • 2. Data: 2014-03-05 10:04:58
    Temat: Re: Jak Full Cross to jaki ?
    Od: krak <s...@g...pl>

    W dniu 2014-03-04 17:47, mx2hero2 pisze:

    > Yamaha YZF myślę wydać 6000-7000 tyś maksymalnie czy taka suma jest
    > wystarczająca ?

    Za te pieniądze bez problemu kupisz 200 nowych sztuk.

  • 3. Data: 2014-03-10 17:14:05
    Od: scigaczem300kmh <mika999.99@_NOSPAM_tlen.pl>

    mx2hero2 napisal

> [...]
    > nazwy . Z góry dzięki za odpowiedzi!!!

    > Do do Twojego kupna crossa to może mógłbyś okjreślic swój wzrost? :P a co do
    remontów, to wszystko zależy od ciebie i twoje maszyny.. czyli: jak bedziesz
    jeździc,co bedziesz wlewał do baka i takie tam ;)

  • 4. Data: 2014-03-11 08:57:23
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 10 Mar 2014 16:14:05 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za scigaczem300kmh
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > remontów, to wszystko zależy od ciebie i twoje maszyny.. czyli: jak bedziesz
    > jeździc,co bedziesz wlewał do baka i takie tam ;)

    W mojej DR-Z wlewałem do baka benzyne i wał korbowy złapał luzów. Co
    wlewać na przyszłość, żeby uniknąć remontów?

    Piotr Klimek
    Yamaha DT125R, Suzuki DR-Z 470S/SM
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 5. Data: 2014-03-13 13:08:22
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Piotr Klimek <usenet@usun_toklimek.net.pl> wrote:

    > W mojej DR-Z wlewałem do baka benzyne i wał korbowy złapał luzów. Co
    > wlewać na przyszłość, żeby uniknąć remontów?

    https://www.youtube.com/watch?v=up7yn6KC6Ng

    Od 5:28.

    http://motogof.tumblr.com/