  • 1. Data: 2014-03-03 16:30:31
    Temat: problem z pobraniem paliwa przez gaznik
    Od: michciu <los.96@_NOSPAM_o2.pl>

    Witam mam taki problem, gaznik slabo pobiera benzyne z baku, jak odczepie
    wezyk z gaznika to leci dobrze a jak zaloze z powrotem to slabo

  • 2. Data: 2014-03-03 17:07:41
    Temat: Re: problem z pobraniem paliwa przez gaznik
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 03 Mar 2014 15:30:31 +0000 osobnik zwany michciu
    napisał:

    > Witam mam taki problem, gaznik slabo pobiera benzyne z baku, jak
    > odczepie wezyk z gaznika to leci dobrze a jak zaloze z powrotem to slabo

    zdejmij gaznik

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 3. Data: 2014-03-03 22:51:34
    Od: N1 <s...@v...pl>

    W dniu 2014-03-03 17:07, masti pisze:
    > zdejmij gaznik

    albo wężyk

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 4. Data: 2014-03-04 10:16:16
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    N1 <s...@v...pl> wrote:

    > albo wężyk

    Albo benzynę

    http://motogof.tumblr.com/

  • 5. Data: 2014-03-04 15:13:29
    Od: Prawy <r...@g...com>

    mi to wygląda na za ciasną dysze...

  • 6. Data: 2014-03-04 16:49:57
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>

    On 04/03/14 10:16, Adam Wysocki wrote:

    > Albo benzynę

    Wężykiem, wężykiem!

    --
    Alf/red/

  • 7. Data: 2014-03-04 21:12:19
    Od: michciu <los.96@_NOSPAM_o2.pl>

    Alf/red/ napisal

    > Wężykiem, wężykiem!

    Jak macie pisac glupoty to w ogole nic juz lepiej nie piszcie. Idioci

  • 8. Data: 2014-03-05 00:18:35
    Od: tadzik <t...@n...gmailu.com>

    W dniu 04-03-2014 16:49, Alf/red/ pisze:

    > Wężykiem, wężykiem!

    No co Ty?
    Nie pokonamy węża wężykiem! :o

    --
    pozdro
    tadzik

  • 9. Data: 2014-03-05 00:20:44
    Od: tadzik <t...@n...gmailu.com>

    W dniu 04-03-2014 21:12, michciu pisze:
    > Jak macie pisac glupoty to w ogole nic juz lepiej nie piszcie. Idioci

    Następny futrzak (co to się nieźle sfutrzył)

    > --

    aaaa... to wiele wyjaśnia :]

    --
    pozdro