  • 1. Data: 2021-11-01 19:27:19
    Temat: Nadajnik Bluetooth stereo?
    Od: Mariusz Cysewski <t...@g...com>

    Witam!
    Czy ma ktoś i może polecić nadajnik Bluetooth nadający w stereo? (bo może to jest
    technicznie niemożliwe). Przetestowałem już z parę różnych nadajników których
    producenci twierdzą że to dźwięk "stereo" :-(( z tym samym zerowym wynikiem, czyli
    nadajniki dźwięk owszem nadają ale zmiksowany do jednego kanału, czyli w jednej i
    drugiej słuchawce mamy to samo. Nawet jeśli brzmi to OK to nie jest to dźwięk stereo.

    Oczywiście wszystkie inne warunki są spełnione, karta dźwiękowa kompa + kable itd są
    wszystkie OK. Dźwięk porównuję na the Beatles "Roll Over Beethoven" gdzie od
    pierwszych taktów słychać różnicę między stereo a kiblem. Dźwięk stereo dobrze
    odtwarzają nawet tanie przewodowe słuchawki Samsunga za 20 zł, ale nic co ma coś
    wspólnego z Bluetooth. Dobrym przykładem są słuchawki ep650 August które są
    jednocześnie przewodowe (stereo) a potem przewód można odłączyć i przejść do trybu
    Bluetooth (tylko mono).

    Dzięki. Pozdrawiam

  • 2. Data: 2021-11-01 19:33:43
    Temat: Re: Nadajnik Bluetooth stereo?
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2021-11-01 o 19:27, Mariusz Cysewski pisze:
> [...]
    jednocześnie przewodowe (stereo) a potem przewód można odłączyć i przejść do trybu

    LG V30 ten utwór nadaje bez problemów. Słuchane na Sony WH-CH510.

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2021-11-01 23:14:42
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-11-01 o 19:33, Irokez pisze:

    > LG V30 ten utwór nadaje bez problemów. Słuchane na Sony WH-CH510.

    Pocztytałam o tych słuchawkach i też sobie takie kupię :-)

    --
    animka

  • 4. Data: 2021-11-02 08:09:41
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Testuję testami -- nie tylko jakąkolwiek separację, ale i inne
    > parametry można przetestować...

    nie wiem o co Wam chodzi. kupiłem najtańszy "nadajnik" BT, czyli
    urządzenie które wtyka się zamiast słuchawek, i z nim łączy słuchawki
    bluetooth- jest na 100% stereo. znaczy film testowy z YT kanał lewy -
    kanał prawy puk puk- działa jak powinien. kosztowało to chyba 12zł z
    aliexpres. Jaka jest jakośc, w sensie hifi - nie mam pojęcia, nie jestem
    melomanem, ale stereo/mono podczas testu na 101% słyszę

    ToMasz

  • 5. Data: 2021-11-02 10:02:54
    Od: Mariusz Cysewski <t...@g...com>

    wtorek, 2 listopada 2021 o 07:09:44 UTC ToMasz napisał(a):

> [...]
    > aliexpres. Jaka jest jakośc, w sensie hifi - nie mam pojęcia, nie jestem
    > melomanem, ale stereo/mono podczas testu na 101% słyszę

    Wow! Super! No właśnie o coś takiego mi chodzi.
    A możesz podać producenta albo jakieś oznaczenia z obudowy?
    Tak myślałem że będzie ktoś kto to produkuje, niekoniecznie z pierwszej strony
    Alegro. Dzięki!

    Pozdrawiam
    Mariusz Cysewski

  • 6. Data: 2021-11-02 14:15:55
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Przecież byle telewizor to ma.

    -----

  • 7. Data: 2021-11-02 17:57:09
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 02.11.2021 o 10:02, Mariusz Cysewski pisze:

> [...]
    >

    > Pozdrawiam
    > Mariusz Cysewski
    > sory, jak zacząłem szukać, to pokapowałem się że ja jednak miałem
    odbiornik, nie nadajnik. nadajnikiem był telefon, a BT odbierał i
    puszczał w głośniki w aucie. przepraszam za zamieszanie

    ToMasz

  • 8. Data: 2021-11-02 20:50:22
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 01.11.2021 o 19:27, Mariusz Cysewski pisze:
    > Witam!
    > Czy ma ktoś i może polecić nadajnik Bluetooth nadający w stereo?

    miałem, firma august model MR250 - nadajnik z kodekiem aptx i niskim opóźnieniem
    działało jak powinno aż przestało być potrzebne