  • 1. Data: 2021-10-22 19:12:43
    Temat: transport laptopa
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    często przychodzą do mnie programiści
    przetestować co im wyszło z kodu

    wyróżniamy następujące sposoby noszenia laptopa:

    1. za rożek zwisa w dół (z wymachem na stół)
    2. za rożek nad ręką (zbalansowany)
    3. za rożek poziomo (wersja hardkor)
    4. chwyt w połowie, nad ręką, zbalansowany
    5. chwyt w połowie, nad ręką, zbalansowany, druga ręka dokańcza kod
    6. zamknięty pod pachą
    7. zamknięty, na biodrze (jak pani dziennik szkolny)
    8. z przodu, za założonymi rękami (na protest rolników)
    9. z przodu na brzuchu (jak amerykańska nastolatka ksiązki)
    10. na daszek dwuspad na przedramieniu (na tzw karmnik)
    11. na pług śnieżny na klacie
    12. na pług śnieżny na brzuchu

    cdn

    wpisujcie miasta

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 2. Data: 2021-10-22 20:29:18
    Temat: Re: transport laptopa
    Od: ptoki <s...@g...com>

    piątek, 22 października 2021 o 12:11:25 UTC-5 PiteR napisał(a):
> [...]
    > 9. z przodu na brzuchu (jak amerykańska nastolatka ksiązki)
    > 10. na daszek dwuspad na przedramieniu (na tzw karmnik)

    Nosze dwoma rekami za boki. Czy otwarty czy zamkniety. Ale ja to truskawki cukrem...

  • 3. Data: 2021-10-23 20:18:49
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 22 Oct 2021 18:12:43 +0100, w <X...@1...0.0.1>,
    PiteR <e...@f...pl> napisał(-a):

> [...]
    > 9. z przodu na brzuchu (jak amerykańska nastolatka ksiązki)
    > 10. na daszek dwuspad na przedramieniu (na tzw karmnik)

    "na tacę" nikt (już) nie nosi?

  • 4. Data: 2021-10-24 04:47:35
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:9fk8ngdaa5ng44bvb468128vjfn3vu25ik@4ax.com>